• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-03-12 11:25:17 följande:
    Hej! Ett tag sen jag var här... Sitter och filurar på om jag ska Tradera iväg lite kläder, gör ni det nu eller går det fortfarande kass? Helle - svar kommer snart i din inbox, är lite seg för tillfället och har inte varit inne på FL så mkt alls...
    No worries
  • Helle
    Saga skrev 2009-03-12 11:37:39 följande:
    Idag hoppas jag på paket i lådan! Nova Star, lite molo och regnoverallen från Me Too. Igår landade det varsin randig Katvig till killarna i blått och grönt. Ändå är jag sjukt shoppingsugen, har inte handlat nåt på flera veckor men så fort jag lägger en liten order vill jag genast beställa mer och mer...
    Det vill jag också handla - Katvig också. Hur är de i storlek nu?
    Nova76 skrev 2009-03-12 11:36:27 följande:
    allt bra med er annars? J är löjligt dunderförkyld men jag är bara lite hostig och H är på dagis
    Vi mår fint, peppar peppar. Mannen och jag hade egenhelg förra helgen och var på SPA fast det känns i o f sig glömt nu
  • Helle

Säger Gop morgon och antar att det inte är så många andra vakna.

Idag ska jag försöka få till lite Katvig shopping

• Helle
    FL Lisa skrev 2009-03-14 07:03:23 följande:
    godmorgon! här har du en till som är vaken...eller uppe i alla fall. vad för katvig tänkte du klicka hem idag?
    Vill ha t-shirts till båda mina små och kanske nån mössa. Blå till den stora och grön till den lilla tror jag. Ska se var jag kan hitta bägge utan att det är hutlös frakt
  • Helle
    FL Lisa skrev 2009-03-14 07:10:25 följande:
    godmorgon! låter som en trevlig dag! lekland brukar ju vara riktigt populärt bland barnen...och Kosta outlet är väl populärt för shoppingsugen mamma?
    Ränder går alltid hem. Mössor har vi många, men en till är väl aldrig fel
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-03-14 12:06:54 följande:
    Alltså kolla in skillnaden på dessa byxorna! Kik kiden är i 92 och ESL i 86   Velar lite. Vad tycker ni han ska ha på sig idag?
    Såg ju nu att du har de gröna Kik Kid:sen. Tror de byxorna kommer matcha bra till limefrukterna. Ska bli spännande att se.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-03-14 13:19:33 följande:
    Jaa! Vill ha mina tröjor nu Kan du flyga hit dom kanske? Synd bara att Kik Kid velourisarna är såå små. Köpte alla 3 färgerna för i vår o dom är nog för små innan vi ens hunnit använda dom.
    Ja det vore nåt, billig frakt det skulle bli då Nä, men jag ska försöka få posten att skynda på.

Men trist med Kik Kid byxorna, de är ju så fina. Är de typ en storlek mindre i storlek? Är sugen till Gustav.

Preggi: underbar doppresent. Den måste de ju bli glada för.
  • Helle

God kväll!

Usch, nu är jag på krigsstigen. Skulle beställa en jacka till Philip och så fungerade inte betalningsmodulen och samtidigt glömde jag bort att jag skulle ninja en Katvig velourjacka till Gustav för T. Missade med tre minuter och den gick inte för alls högt Fy vilken dålig start på shoppingkvällen.

Nu får jag läsa tillbaka.

• Helle
    Tindrisen03 skrev 2009-03-15 20:54:27 följande:
    Tack! Förresten. har för mig att jag såg en kod på KLkids häromdagen men kommer inte riktigt ihåg exakt..ngt med barnkläderbloggen el ngt liknande. Ngn som vet?
    barnshoppingbloggen tror jag det är
  • Helle
    ÖNadja skrev 2009-03-15 21:09:42 följande:
    vad gäller den koden..? 
    10% på KLKids (om jag inte har helt fel).
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12