Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej igen förresten!

Hemma efter en sväng på Plantagen. Shoppade för 800 . Mest fröer. Apdyrt ju!

Nåja, lite annat slank kanske ner också

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-04-05 17:04:21 följande:
    Så lite så. Nu vet jag iof inte om hon köpt dom på Bolagret, om det är samma mått och så. Vi köpte våran i en affär som jag glömt namnet på. Vilken färg vill du annars ha? En kompis till mej spray målade nämligen sina och det blev super bra.
    Aha? Det kanske man kan göra. Trodde det var sånt blank material där färg inte fastnade. Vet egentligen inte vilken färg som skulle passa bäst. Troligen något mellanting mellan svart och ek. Det ska vara i sovrummet till våra Midbec tapeter "Flock n´roll" . Ska testa att länka...

septemberflikkan.blogspot.com/2009_03_01_archive.html

Tyvärr har vi ljust vitlaserad golv som förstör en del av intrycket. Annars hade nog svart varit snyggt men nu är jag inte säker
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-04-05 17:11:26 följande:
    Jag tror hon ruggade upp ytan med lite sandpapper först så att färgen satte sej ordentligt. Hum, till själva tapeten hade det nog varit super snyggt med svarta, men är golvet ljust så kanske det blir sådär.
    Ja, det är det jag också tror. Kommer iofs köpa någon slags matta som täcker en del av golvet *fattar inte varför vi valde det ens* Vi får nog tapetsera först och se sen. Är ju osäker på om tapeten ens passar till golvet
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-04-05 17:16:36 följande:
    inte mycket Jag fyller år
    Gör du? och så säger du inget? Stort grattis! {#lang_emotions_flower}
    ängeln83 skrev 2009-04-05 17:16:37 följande:
    Ha ha, jag känner igen det där, kan gå runt i huset och undra hur sjutton tänkte vi när vi köpte den...eller den? Men men, det är bara att stå ut, vissa saker kan man ju inte bara slänga ut efter bara nåt år lixom.
    Nej, det går ju liksom inte. Och jag kan inte ens skylla på att huset är gammalt. Vi har ju gjort ALLA val i det..ehh! Jaja, jag överlever. Det finns kanske ngn fin matta

Nu ska jag hjälpa sambon med middagen.

Hej förretsten Ronja och hej då för en stund!
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-04-05 19:07:07 följande:
    Hej tjejer!   Som en del av er kanske minns -  förra fredagen 27 mars fyllde jag år - och fick missfall (blödde ymnigt och hade ont). Jag blev förstås väldigt ledsen och det har varit tuffa dagar. I fredags testade jag mig igen och det visade starkt positivt, vilket förvånade mig. Idag åkte jag (efter en blödning igår) in på akuten för att se vad som händer och det visade sig att jag hade varit med tvillingar - det ena var alltså ett missfall men den andra lever! Så, peppar, peppar ta i trä - jag är gravid och beräknas återigen bli mamma gång nr 2 i november! *drömmer återigen om shopping*
    Hej tjejen

har helt missat att du var gravid igen. Jag är ledsen att du fick missfall men stort grattis nu till att den ena klarat sig. Vad underbart!
  • Duntoffla
    GROD PRINSARNA skrev 2009-04-05 22:57:32 följande:
    sådärja, då var jag ääääääääääääntligen klar piuhhh
    Ditt fel att jag blir fattig

Nu måste jag lägga mig innan jag gör fler dumheter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12