Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Smurfen skrev 2009-03-10 22:23:02 följande:
    ja det är segt tycker jag okså la in mina för 30 min sen så de lär ju inte komma upp förren jag sover  vill ju gärna göra en liten koll att det inte blivet helt galet innan man få bud
    Irriterande!
    LA Woman skrev 2009-03-10 22:23:13 följande:
    Ja, det var kul att träffas så pass många också
    Det förstår jag!
    Synd att det är så långt dit härifrån.
    Hur långt har ni till Kristianstad?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-10 22:26:36 följande:
    ja verkligen.. hade förstått en söndag, men en helt vanlig tisdag... Hade jag vetat det hade jag lagt upp allt manuellt ju.. *fortsätter*
    Nikki la upp igår och då var det likadant. De syntes inte förrän imorse.
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-03-10 22:30:44 följande:
    Jag bor i Karlshamn och har ca 6 mil, är där en del då mina föräldrar bor där, ja eller strax utanför då Var där senast idag, så först B&R sen shopping i K-stad, då är det roligt att höra att det var shoppingen som var roligast för 8-åringen Hade varit kul att dra ihop en trådträff i K-stad, nu finns ju Molo med där och vi är väl en hel del som inte har så himla långt dit
    Jag har också ca 6 mil dit. Hade varit jättekul att träffas där då nångång ju, hela hörgen.
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-03-10 22:44:04 följande:
    Hade varit skitkul, det får vi se till att göra tycker jag
    Tycker jag med!!
    Kul att träffas och kul att shoppa.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-10 22:55:01 följande:
    Jag är totalt urkass på geografi.. bor iaf utanför Helsingborg, så jag antar att det är lite längre för mig.. Hade ju några dar ledigt nu som jag tänkte att jag skulle hinna med att träffa Butte o lollypop. Så himla tradigt är det, för är det inte barnen som är sjuka så är det jag.. Tråkigt att inte må bra när jag för en gångs skull är långledig.. Nu struntar jag i T, orkar inte lägga upp fler manuellt plus att det är för sent nu.
    JA det är det nog.
    Dags för oss att träffas snart också tycker jag! Jättelängesen ju!

Trist med sjukor...
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-03-10 22:58:36 följande:
    Jihaaa! Igår fick vi hem vår lila lurv. Saga blev så glad! Och fin tyckte både hon och jag den var. Hej alla!
    Hej! Kul att hon gillade den!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-03-10 23:03:42 följande:
    Hon blev helt överväldigad faktiskt! Vägrade att ta av den så hon blev supervarmt klädd till dagis idag. Sen har jag fått hem Mini a Ture anoraken med. Hur coolt som helst. *i shoppingtagen*
    Är det den ljuslila jackan du visade häromdagen?? Den vill jag se bild på. Är det möjligt???
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-03-10 23:08:01 följande:
    Det blev anoraken, inte den med dragkedja. Den var slut i Sagas storlek. Kanske var det den du menade?
    Ja det var den jag menade, men anoraken är superfin, den med!!
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-10 23:15:30 följande:
    Vilken strl tog du i anorak? lillronya: ja absolut måste vi ju träffas snart... Du o jag o 1o1 o lollypop o kanske nån mer här i närheten? Hade varit superkul! Kan vi inte se om vi lyckas ta nån kväll som vi alla är lediga.. o köra sån där "träff" hos annacill? Eller hon har kanske inte det längre? Dålig koll..
    Jaaaa det kan vi ju göra!! Jo han har såna fortfarande är jag nästan säker på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12