Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-09 16:48:05 följande:
    Lillronya: JAG VILL OCKSÅ HA VÅR!!! Så jag förbjuder alla att lägga in sådana härliga ute bilder! Här är det snöstorm, 15 cm snö o minus 3 grader!!!!!
    Usch vad det låter kallt!!!
    Vi hade visserligen några minus inatt men solen tittar ju fram och det är barmark. Jag längtar eftr lite värme nu! Så att man vågar stoppa undan vinterkläderna.

Hoppas ni får vår snart!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2009-03-09 16:51:35 följande:
    Håller helt med!Tittade just på lillronyas bilder och funderade över vad vi tänkte på när vi flyttade från stockholm upp till Luleå. Här kallar vi det vår när det börjar droppa från taket När blommorna kommer är det sommar
     tänkte ni då?
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-03-09 16:54:03 följande:
     tänkte ni då?
    Alltså detta sega fl...
    JAg skrev: JA vad tänkte ni då?
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2009-03-09 16:59:33 följande:
    haha...ja du det var en riktigt bra fråga.Nä helt ärligt så tänkte vi vänner och släktingar. De flesta bor här uppe
    Det är ju faktiskt ett ganska bra argument.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-09 17:09:33 följande:
    *bubbla vaken* å idag lagar sonen middag här  så mamman kan bara sitta här mitt i matlagningstiden och ta de lungt!! Känns nästan konstigt Lillronya--- å va härliga utebilder!!!  å regn brallorna blev ju toppen till den overallen!!Bella kom just hem åxå, flickan får plasttänder fram, 2 st borta, annars hade hon klarat sig rätt bra, munnen va rätt svullen och så bara..  *skönt att det ordnade sig*
    Skönt med duktiga ungar. En av mina står och diskar efter att hon har bakat en kaka nu.

Tack! Ja det är så härligt när man slipper vinteroverallerna. Även om det är ganska kallt än..
    Brallorna blev jätterbra!
    Skönt att det ordnade sej för tjejen.
  • lillronya

Dags att skjutsa till drillning.
    Sen ska mamman spela innebandy. Jisses! Har inte rört på fläsket på flera år.

• lillronya
    FL Lisa skrev 2009-03-09 17:21:55 följande:
    japp! Annars hade vi inte flyttat från sthlm. Men det är riiiktigt tur att det finns webshoppar. Är ju inte direkt något jätteutbud på danska kläder här...var ju något bättre i stockholm vilken lyx!och så skönt att det verkar ordna upp sig bra för Bs kompis. åhå..lyxigt värre. Börjar tro att jag måste skaffa mig ett stort barn
    Ja stora barn är bra att ha ibland.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-03-09 17:32:49 följande:
    Godkväll! Vad händer här?Lillronya - Superhärliga vårbilder! Här är det också härligt väder idag Grodprinsarna - Det var allt en tjurig liten pojk det där Tycker inte om kameran va Flowerpower - Jättehärlig lila färg Nanoou har i vår! *sugen*Emmsan - melker blev såååå fiiin i overallen!! Imorgon ska det inhandlas matchande mössa tycker jag Smillamilla - Härlig kombo Lääängtar tills mina byxor kommer, tror de kommer passa till mycket Jojoa - Åh så härligt nya Katvig är! Jag ska inhandla massor imorgon Hur lång är Emma nu? tyckte byxorna satt precis på henne...funderar om Maia kan ha dom i 104Jacao - Jag röstar Kik Kid och fjärilsleggings!Lollypop - Söta engla Kul o se dig här lite mer!Butte - Hmmm när är de där kaninleggingsen urvuxna egentligen? *vill ha* Duntoffla - Superfina härliga bilder som alltid Plummy - Jättesöt tjej i KikKid
    Tack tack!!

Läser ikapp lite nu.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-03-09 21:33:20 följande:
    Skall precis gå och knyta mig nu men om du vill snacka lite imorgon så kan jag ringa. Det var ju lite sen nu
    Gör du det.
    Sov gott!
    Kram
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-03-09 19:49:35 följande:
    Lillronya- Vad härligt med snödroppar redan! Här ligger det fortfarande snö Lisa- Vad söta Alvin och Astrid är tillsammans! Smygläsar-mamman har bra smak Liljan- Fina hängelsbrallor och Kik Kid klänning! Ja, det andra med förstås LA Woman- Härliga fina velourklänningen!Gosmamman- Wow, vilken fyndshoppning! Klänningarna var tokfinaFP Mama- Najs shopping!Isako- Fischer Price har bra fula men toppenroliga saker för kidsen! Vi har en gungzebra hemma
    Ja det är så skönt att våren är på väg!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12