Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

GROD PRINSARNA skrev 2009-03-08 08:11:23 följande:
    liam har alltid så läckra kombinationer i BT, man blir sååå inspirerad måste jag säga... och vilket läckert hus ni har...
    Men oj, tack så mycket gulle du
    O detsamma, va coola dina grabbar var i sina sjalar, ur tufft.
    LIAM
  • ängeln83
    Fridac skrev 2009-03-08 08:27:04 följande:
    Godmorgon i tråden! Tänkte höra med er experter, jag har nu kommit på att min yngsta tös bara måste ha en molo lurvoverall också, men efter att ha kollat runt så verkar det inte som om vårens kollektion finns i overall? har jag fel? Vet nån vars jag kan hitta någon? de finns typ inte i någon webbshop (stl 74 söker jag) Ha en bra dag allesammans!
    Du har rätt, vår kollektionen har ingen lurv overall, bara jackor.
    Det är ju ganska utplockat i shoparna just nu, någon speciell färg du vill ha?
    LIAM
  • ängeln83
    Fridac skrev 2009-03-08 08:38:56 följande:
    Njae, färg spelar inte så jättestor roll, men gärna lite flickigare färger iaf. Jäkla skit då, tänk vad fint det hade varit med den rosa och gula i overall.
    Lilla Max har den rosa i storlek 74:a
    LIAM
  • ängeln83
    Fridac skrev 2009-03-08 08:46:13 följande:
    Tack snälla du! Vet du om denna färg var sådär tunn som vissa av höstens färger var? eller gles kanske man säger?
    Jag tror den var det, har för mej att några i denna tråden reklamerade just den rosa.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-08 08:48:12 följande:
    Nu har jag läst igenom gårdagen. Ser att det är mycket prat om stövlar och skor och storlekar. Tycker mina barns fötter aldrig växer. Sonen kan ha skorna han hade i höstas och även stövlarna. Och dottern kan oxå ha sina stövlar som vi köpte i höstas. Däremot måste hon få några gympadojor då hon aldrig haft några. Ängeln: Vilka tycker du är bäst av Puma och Adidas??
    Menar du av dom jag köpte nu?
    Har bara använt Puma men dom är helt underbara, väldigt lätta och förmodligen sköna
    Adidas är ju ofta lite mer klumpiga, förutom denna modellen som också är väldigt lätt.
    Adidas skor till vår/sommar
    LIAM
  • ängeln83
    Fridac skrev 2009-03-08 08:51:26 följande:
    Aha, och jag som satt med kontokortet i handen, haha. Hmm, då kanske jag inte vågar köpa den för att sen måste reklamera...
    Men gör ett försök. Tydligen var det samma sak med den bruna men den har inte jag haft några problem med.
    LIAM
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-03-08 08:50:51 följande:
    Hahahaha Alltså tycker de är finast men dottern har korta tjocka fötter och Adidas är väl bredare?
    Puma är ganska smala tycker jag, adidas är bredare.
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-08 09:12:28 följande:
    har redan hittat vilka söta grabbar i bildis
    Vaaaart ? *nyfiken*
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-08 09:16:23 följande:
    fanns nån med små motorcyklar på verashus. om det nu var dom dojjorna
    Aha, näää, dom var inge fina juh
    LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-03-08 09:28:34 följande:
    erbjud mer sex funkar alltid
    HA HA...är det förklaringen till dina barns välfyllda garderober tro?
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12