-
Han fyller på tisdag men det blir kalas imorgon.Tjollabolla skrev 2009-03-14 09:17:55 följande:Åå är det imorogn han fyller 2??
-
Godmorgon allihopa.
Ansökte om sovmorgon igår, men som vanligt är jag uppe och sambon snarkar i sängen *suck*.
Idag blir det 2 års kalas här hemma, stor städade hela huset och lagade mat till 16 personer igår
-
Tipsar också lite:
www.tradera.com/Bodysuit-fran-SMAFOLK-strl-86-auktion_86636970
(inte min)
-
Godkväll darlings.
Äntligen lite lugn och ro, 2 års kalas igår och jobb idag.
Nåt kul man missat?
-
Han fyller imorgon men vi hade kalaset igårRååSa BuBBlan skrev 2009-03-16 19:13:25 följande:Hellu Har Liam fyllt år?
-
I havetrunken81 skrev 2009-03-16 19:15:35 följande:Hej hopp! Ingen som har en mala solskyddsdräkt i stl 86/92 att sälja? Helst lila färger i men är öppen för förslag! Inboxa Pliiiiiiis!
Fast den är nog storlek 3 år. Tycker att dom är ganska små i storlek.
-
Nån som vet hur vårens IdaT strumps är i storlek?
-
Godmorgon.
Hemma från jobbet idag, mår piss dåligt, Liam fick också stanna hemma, att ta honom till dagis kändes som världens projekt.
Liam tackar för alla grattis
-
Men hjälp vad små vårens Katvig mössor är, köpte storlek 2 till Liam som jag brukar men det var precis att den gick över huvudet.
-
Rååsa bubblan
VA? Alltså det precis att storlek 2 passade på Liam ju, iof har han stort huvud men ändå. Tycker inte du att dom är mindre än förra kollektionen?