Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-03-20 20:56:22 följande:
    Gokväll Kollar också på Let´s Dance egentligen men smiter in här mellan varven... Idag har jag hämtat underbara Katvigregnjackan, såååå fin Sen har jag äntligen varit och fått min tatuering Så här blev den....Jag är helnöjd
    Superfin!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-03-20 21:11:09 följande:
    Superfin!!!
    Ursäkta. Trodde inte jag tryckte innan
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-20 21:35:19 följande:
    go kväll Har ikväll fått ännu ett exempel på varför jag inte vill bo i den här stan!!  Grannarna våra bor på våning 4, på balkongen står det 4 barn i ålderna ca 10-12 år och skriker för full hals, efter en halvtimme går jag ut och då hänger 2 av barnen från balkongen på utsidan!!! Jag skriker åt dem" att kliva tillbaka på rätt sida och att det är livsfarligt att hänga där, var är mamma och pappa?"  Dom är inte hemma får jag till svar, dom är på restaurang..Föräldrarfritt har dom små liven, och va sjutton tänker föräldrarna med???  Blir fasiken vansinnig!!
    Helt galet!!!

Hörrudu! Gissa vem som fick ta hand om dina left overs idag.? Emilio fick visst lite molosar som någon hade ångrat.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-03-20 21:40:00 följande:
    Hej alla!Måste in här och berätta. Idag invigde lillan sin fina MAT anorak, MOLOfleece och Katvigmössa. Hon var klart sötast i Skåne idag.
    Det tror jag säkert!!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-03-20 21:40:53 följande:
    Visst var det någon som letade efter kortärmad blåblå Katvig? Eller har jag drömt det?
    Det var nog jag
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-20 21:43:18 följande:
    Ja, jag får snart nog och tar mina barn härifrån!!! *vill bort*   ha ha ha.. Å fick du dom snygga? Yber snygg outfit e de, men tok liten för Bubblan Bra att hon hittade nån som ville ha dem *dåligt samvete där*
    Välkommen hit till skogen

Äh ha inte dåligt samvete! Hon frågade om jag ville köpa det så slapp hon lägga ut det i butiken. Å det var ju jättefint!!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-03-20 21:44:34 följande:
    Skönt då är jag inte heelt förvirrad ännu Såg massa ränder på Funkybaby
    Då ska jag spana där.
    Buttelina skrev 2009-03-20 21:49:59 följande:
    vad nu blev jag nyfiken
    Nu finns blid i bt.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-20 21:57:14 följande:
    Ja skogen lockar mer o mer faktiskt Hittat en kanonkåk med möjlighet att driva eget värsta fyndet för 2,5!!Å jag fick inget direkt svar fån henne efter mitt "ångermail" va nästan rädd hon blev suris Men det löste sig ju kanonbra!! Kräver bild på sötisen i den outfiten, de vet du va
    Vilket fynd!!
    Vi gav en femtedel för vårt.
    Fast vi har lånat upp lite och byggt till sen dess...

Nä hon var inte sur alls.

Bild finns nu.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-20 21:52:36 följande:
    åhh fina lilla tjejen isabel invigde katvig lila/vit velourklänning, lila/vita strumpor och rosa/vita leggings. hon var sååå fin på kyrkans barntimme
    Oh vad fint!!!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-20 22:08:38 följande:
    usch fy vad orolig jag hade varit jobbigt ju jaaa klart barnen ska få vara fina ibland väljer isabel kläder själv, och det är inte alltid det matchar så bra men bara hon känner sig fin så .Visst är bildis härlig men farlig också jaaaa, jag la in bild i bildis nu. fiiiiiina emilio
    Jättefina bilder i bt!!
    Tack!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-20 22:10:08 följande:
    ååååå va fin han blev i den outfiten!!!    Å såååå himla söööt i bara blöja o gympisar   *gullunge*Oj! en femtedel   de va billigt boende det!!  Iofs är vi vana från denna stad med dess sjuka bostadspriser.. Här kan man bli miljonär över en natt på bostadsaffärer. Vi köpte vår lägenhet 2004 för 595.000 och sålde den 2006 för 1.650.000   Ska vi flytta på oss ska vi ha minst 250kvm, och helst inte renoveringsobjekt *less på det*Butte-- uuuuuunderbara ränderna!!!!
    Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12