Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Dags att stänga ner här.
    Har en tvärsur Emilio här nu.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Lokatt skrev 2009-03-21 22:30:41 följande:
    ingen som kan hjälpa snabbt innan de nattar?
    Torktumla de torra, tror jag.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-03-22 18:22:11 följande:
    Hej flickor! En helt ot fråga, men ni vet ju allt Vi funderar på att köpa en 3hjuling till Milo, han testade en idag och trampade så fint. Men så tänkte vi (jag då såklart ) att när klarar dom av en vanlig liten cykel med stödhjul? För en sån kan man ju ha längre isåfall. Vad tror ni? Han är ju 2½ i augusti.
    Jag tycker inte de är mogna för en cykel med stödhjul så tidigt.

Rekomenderar trehjuling!
  • lillronya
    Tindrisen03 skrev 2009-03-22 18:36:13 följande:
    Men då skulle man ju ha en 3-hjuling till man kanske är 4 år? 
    Ja det tycker jag. Eller det har passat mina barn iaf.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-22 18:49:43 följande:
    Hellu i tråden Idag har jag under 8 timmar stor rensat vårt stora förråd och kastat massor!! Så himla skönt att bli av med en massa gammalt skräp!! Mina barn har åxå haft 3 hjuling tills dess att de klarar en med två hjul utan stöd
    Skönt att få rensat ut!!

Mja mina har inte haft trehjuling tills de har lärt sej cykla. Alicia lärde sej när hon skulle fylla 7, Nikita kan fortfarande inte. Hon säger att hon ska cykla när hon ha lärt sej men lägger absolut ingen vikt vid att öva. Det får vara tills hon vill. De har haft trehjuling när de var yngre och sen inte haft nån alls tills de lärt sej.
    Ja alltså det finns ju små cyklar här att öva på om man vill.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-22 19:06:08 följande:
    Hej igen Tillbaks från kalas. Maugu: hul att se din goding i fiiiiina kläder i bt. var ju ett tag sedan Michayla: Fiiiin shopping!
    Hej, hej!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-03-22 19:11:04 följande:
    vad diskutteras?? Godkväll. Här mår lillan bra, bajsade just ut en stor jävla boll...kanske inte var maginfluensa utan förstoppning som gjorde att hon kräktes. Nu mår hon iaf bra men vill inte äta som vanligt Ätit två pepparkakor idag...det är allt Vad tycker ni? Ska hon få gå till dagis imorgon? Man vet ju inte liksom...kan ju fortfarande vara magsjukan...
    Svårt det där....
    KAnske är bra om hon äter nåt mer innan hon går? Fast om man är en liten kratta till att äta är det ju inget bra råd. HAr ju en sån själv med.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-22 19:12:37 följande:
    mått jag fått från olika håll 24 15.3 och 15.7 och 16 25 16.8 26 17.5 28 18.5 30 20 hmm någonstans stämmer det inte... vad fasiken ska jag ta till bia som har en fot på 15.5cm tog 26 i molo som skulle ha ett innermått på 17.5 och de är stoora
    Fyyy vad struligt! Svårt nog ändå och så får du olika mått.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-03-22 19:19:30 följande:
    jaaa eller hur molostövlarna är för stora och han vill såååå gärna ha gummistövlar på sig.
    Så gulligt !!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12