Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-22 19:34:44 följande:
    Någon som har länk till pop tråden? Eller som har en pop skaloverall i stl 92?
    Jag har en skaloverall i 92. Eller Anjelin har..
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-03-22 19:45:55 följande:
    Nä Molos skor är ju lite små i storleken...och det är nog Maia som har små fötter tror jag Mätte slarvigt först o fick dom till 14cm men har mätt ordentligt i skobutik nu och de är 13,5. Köpte ett par Kavat i 24 från Ellos nu...hoppas de passar!
    Anjelin har 22 i sina kavat och hon och Maia har nästan jämnstora fötter...
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-22 19:48:13 följande:
    Åhhh inte orkar du mäta den åt mig? Gren, arm och benlängd? Please!!!
    JAg gör det om en stund. Emilio har tokspel här.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-03-22 19:56:02 följande:
    Mm Maia har ett par här hemma i 22 men de är för små! Hon vill i alla fall inte gå i dom...får dom till ca.14cm så då är det ju dags o byta storlek. strl.24 ska vara 15,4 enligt ellos. Alltså 1,9cm större än Maias fot så ja de lär nog vara för stora till en början, men tänkte ha raggsocka i nu (Maia får alltid hemskt kalla fötter även om det är varmt ute, går med fårskinnstofflor inne här hemma). Vill att de ska passa till hösten också...
    Då blir det säkert bra.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-22 20:09:36 följande:
    Ähhh vet du du behöver inte mäta den, jag behåller katvigen trots allt.
    Hahahaha har du beslutsångest?
    Katvigen är ju 100gånger snyggare!
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-22 20:20:24 följande:
    Gokväll i tråden!! Vad har ni hittat på idag? Här har dert varit fullt upp. Först var vi och tittade på Nora när hon spelade innebandycup, sen har jag varit hos min syster och hållt bebis hela em. Snacka om att man blir bebissugen, fast jag är helt säker på att just nu vill jag inte ha en bebis Föprsvinner det suget någonsin?
    Godkväll!
    JAg har frusit rumpan av mej på en fotbollsmatch på förmiddagen.
    Sen var det innebandyavslutning på eftermiddagen.

Dottern som ska fylla 12 år spelade med F15 och mamman är mäkta stolt! Andra helgen i rad de ringer in henne nu.
    Hon fick dessutom värsta smällen mitt i ansiktet och näsblod som bara forsade.
    Ser rätt snygg ut nu med svullet kindben...
    Modig tös! När hon sitter med papper och kylpåse i hela fejjan frågar hon när hon kan spela igen!
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-03-22 20:30:00 följande:
    Gokväll i tråden Shoppas det nåt här? Helt OT men hur dags hade ni låtit en som går i ettan ringa till en klasskompis? Matildas klasskompis ringde precis hit, och i normala fall hade Matilda sovit nu.....
    Innan bolli tycker jag att de ska ringa när de så små.
    Nikita har också en kompis som ringer sent. Knas...
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-22 20:29:39 följande:
    Tuff tjej!! Här har inte fotbollen satt igång än, de börjar i april så då är det förhoppningsvis varmare.
    Det är ju mer lagom. Det är sååå kallt nu.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-22 20:31:29 följande:
    Tacka gud för de! De va verkligen SKITKALLT!!! Men tuff tjej, hon e lik sin mor! Gokväll i tråden!
  • lillronya
    Flock skrev 2009-03-22 21:04:17 följande:
    God kväll i tråden! Evighet sedan jag skrev något men jag har inte haft så mycket shoppingsug *konstigt* sista tiden. När man ser alla underbara katvigränder i bildtråden så känns det som det börjar suga lite iaf *bra* Lillronya: Vilken storlek har du i E godisburkst-shirt och den randiga molobyxan?? Verkligen fint! *Vill oxå ha* Annars hos oss är allt bra förutom att vår lille godisburk är inne i den underbara 2½ års utvecklingsfas. Man vet att man lever iaf
    Hej!!!

Det är 92 i tröjan och 68 i byxorna. Superfint!!
    Det måste ju godisburken ha!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 21:24:22 följande:
    detta fina   här tillsammans med de leggingsen jag måste ha
    Du ring en butik som heter Rackarungar i Båstad och fråga om hon har de. Hon har en massa katvig i alla möjliga färger. Jättetrevlig är hon också!

Godkväll i tråden!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12