Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hallå girls!

Äntligen hemma från jobbet, har varit såå krasslig idag och tänkte åka hem flera gånger, men mot eftermiddagen kände jag mej lite piggare.
    Idag har vi också riktigt härlig vår här, gubben kunde inte hålla sej längre och gick ut och bytte till sommardäck på bilen

LIAM
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-31 17:04:32 följande:
    usha så jobbigt att känna sig krasslig en så vacker dag... kan dock säga att jag vet hur det känns, har en envis halsbränna som gör att jag inte ens kan känna smak på maten!! jasså din gubbe tror att det är sommar redan haha säg åt han å dra fram grillen och grilla nån härlig stek åt dig idag med
    Verkligen, har varit förkyld i 3 veckor nu, nästan man önskar så man blir riktigt sjuk så att det sen kan gå över nån gång.

Ha ha, jaaa, nu ere sommar Håller det sej till helgen så åker nog minsann grillen fram, förra året var det grill premiär på påskafton.
    LIAM
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-31 17:16:32 följande:
    snöade inte det i påskas? eller det kanske gjorde häruppe bara... hahaha underbart med gård, då kan man grilla hela tiden om man så vill.. oj vad länge du varit förkyld... har du fått nånmedicin mot det eller är du bara mes förkyld hela tiden? man varken är eller inte är..
    Noop, ingen snö förra påsken här nere iaf Bättre att bo på dom södra breddgraderna hurru
    Jaaa, det är verkligen super härligt, här används grillen flitigt på sommaren.

Näh, alltså jag är bara förkyld, ont i halsen/snorig och huvudvärk, fast igår kväll hade jag feber också, men den släppte.
    LIAM
  • ängeln83

Tjolla

O jag blev sugen på den gröna lurven efter att sett fiiiina Milo i BT
    Stod och klämde på den gröna och den mörkare turkosa på Bombom i helgen men den fanns bara i stora storlekar.
    O Liam har ju bara 2 lurv jackor så visst kan jag väl köpa en till?

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 17:34:56 följande:
    Du kan ta min gröna så kan jag köpa en turkos med gott samvete
    Vilken storlek är det?
    LIAM
  • ängeln83
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-31 17:35:01 följande:
    ja det låter som det... kanske blir till o flytta neråt snart... ska åka o kampa i halmstad i sommar så vi får se
    Det tycker jag absolut
    Vi ska också semestra på västkusten i sommar, ska bli sååå skönt
    LIAM
  • ängeln83

Storlekshjälp tack.

Om jag ska köpa en lurv till, ska jag köpa jr 92 el. 98?
    Detta är jr 92, liiiite längre framtill IRL men inte mkt, känns sådär att köpa en till i samma storlek, men frågan är hur pass mkt bredare den i 98 är?
    IMG_2658.JPG

LIAM
  • ängeln83

Hallå igen.

Överlämnade just nattningen av Liam åt gubben...knäppa unge alltså, varit vaken sen kl 6 imorse, varit på dagis t kl 14 där han sov typ 30 min, o ändå vägrar han somna *suck*, blir snart tokig på hans sovrutiner.
    Så nu tänker jag minsann hoppa lite, vilken tycker ni passar Liam bäst av dom här?
    www.babyshop.se/data/product/images/L/2815_20092130192126268323.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/L/2813_200921301921474862.jpg

LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-03-31 19:36:40 följande:
    Åh den första tycker jag! Såå fin
    Tror Liam skulle gilla den mest också, det är ju bilaaaaar
    Men den med traktorer är ju också fin, o han passar ju bra i grönt {#lang_emotions_undecided}
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-03-31 19:40:45 följande:
    Äh what the heck- köp båda
    Näääh du...bara en...just nu iaf
    Så egentligen spelar det ju ingen roll vilken jag väljer då båda säkert lär hamna här hemma ändå
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12