Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Godkväll girls

Här har vi haft en underbar e.m i trädgården, nu har värmen verkligen kommit. Utemöblerna åkte fram så det blev kvällsmat på altanen, sååå mysigt.

En massa underbara bilder i BT{#lang_emotions_sunny}

LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-04-01 19:19:31 följande:
    Åhhhhh vad härligt!!!! Längtar! Ja vi åt mellanmål på trappan i går. Men på kvällen nä, det lär dröja.
    Längtar verkligen tills sommaren nu...fast först får vi njuta av våren.

Våran altan är varm typ tills nu, har e.m solen där från middag till kväll så det blir rejält varmt där ute.
    LIAM
  • ängeln83

Morning girls
    Kikar in en runda innan vi drar igång med stora vårstädningen i trädgården.

Allt bra med er här inne?
    Har inte hunnit med er alls denna veckan ju.

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-04 09:04:48 följande:
    Smultron: nääe jag håller med dig! Hur tusan kan man göra det! ÅÅ idag ska Milo få ha nya fiiina lurven. Hoppas på att hitta NS mössan i Lund då Den lurven får apselut bli "fin-lurv". Å bildojjorna måste han med ha. ÅÅ underbara älskade vår!! Jag gillar nästan våren mer än sommaren   Ängeln: Kul o se dig! Näe man orkar inte lika mycket när man jobbar. Jag brukar sitta och läsa här men ibland orkar jag bara inte skriva ngt.
    Nä verkligen inte, brukar smygläsa lite på kvällarna, o kolla i BT såklart

Jag gillar nog också våren mer än sommaren
    LIAM
  • ängeln83

Morning girls.

Idag fick jag sovmorgon tills nyss, det tackar vi för
    Lite halv tråkigt väder idag, hoppas det spricker upp lite iaf.

LIAM
  • ängeln83

Duntoffla

Liam har den lila NS mössan, jag köpte M till honom, kanske stor skalle han också.

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-04-05 09:07:47 följande:
    Vet du hur stor? Vad har han i andra mössor? OT - Är det någon som har tips på fin vit barnsäng? Är sugen på den som Micki har men tycker 4000 är för dyrt. SKulle vilja ha ngt liknande med hela sidor dvs så man inte ser benen
    Längesen han blev mätt nu men skulle tippa på 50-52 kanske, han har storlek 2 i Katvigs mössor.
    Här är storlek M i NS, ganska stor o baggy.
    IMG_2658.JPG
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-04-05 09:11:23 följande:
    Ängeln- önskar vår altan såg så där fin ut. Har tyvärr inte inglasat så det får nog vänta lite. Är så sugen på att fixa ute och inne. ÖVERALLT! Blir alltid nypeppad på våren
    Älskar våran altan, ett utav våra bästa byggen Igår kl 20 satt vi där ute i kortärmat och käkade grillat.

Man blir verkligen sugen på att fixa nu när våren kommer, mest ute tror jag.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12