Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-03-27 10:04:58 följande:
    Hej tjejer, crappy födelsedag för mig idag - fick missfall imorse. Blöder som tusan. Tur att det inte gått längre i graviditeten iaf, 8-9 v. Inte ska det hindra mig från nästa försök och att köpa mer barnkläder men klart ledsen är man ju. Jag o sambon är hemma och försöker ta hand om varandra, svårt med sonen hemma också, för han är enormt krävande just nu. Vi har iaf fullt upp och hinner inte tänka så mkt. Ont gör det förresten med!  vi hörs en annan dag. 
    Å nej!!
    Tänker på er...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    LillaÄrtan skrev 2009-03-27 10:05:04 följande:
    Min lilltjejs fot är 13cm ganska precis. Hittade Pärlplatteskor i mindre storlekar nu...Någon med barn som har 13cm fot? Vad hade ni tagit för storlek. 24 låter STORT men dem är 14,5cm invändigt...
    Mina små har fötter som är mellan 13,5 och 14 cm och jag har köpt 24 till de. Tror det blir alldeles för stort till din lilla. Även om måttet ser ut att stämma.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-27 10:14:21 följande:
    stackare.... vilken födelsedag!!!Skickar stor kram till dig o hoppas att det snart känns bättre!Fyller oxå år idag o har gnällt över att jag var tvungen att jobba både natten som gick o natten som kommer, men jisses.. jämfört med dig har jag inte nåt att gnälla om ang min födelsedag...Grattis på en superbra födelsedag
    Grattis på födelsedagen!!!

Och grattis på födelsedagen till dej med incomunicado!! Och en massa kramar.
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-27 10:20:02 följande:
    Åh, sitter här och funderar på beställning från me&i webbutik, men varför har de så dyr frakt för Känns dyrt när man bara hade tänkt beställa ETT plagg.Ursäkta, nu blev det OT
    Ja det är lite trist..
    Du får beställa flera plagg så blir det mer värt det.

JAg var på visning igår. Fiiina nyheter var det!
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-27 10:35:17 följande:
    Jag ska på söndag, var sommarkläderna fina live?För de hade väl kommit igår?Ja, får väl ta och beställa många plagg, tyvärr fanns det inte så många i webshopen jag ville ha Ja, jag borde med sälja en lurv egentligen.Just nu använder Ella nästan alltid lurvoverallen, sen har vi ju en lila lurv.Den rosa som köptes på rean hänger än så länge med lappen kvar i garderoben
    Ja de var jättefina!!
    Speciellt den cerisa flodhästtröjan var mycket finare irl än på bild.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-27 10:41:20 följande:
    Ängeln: Håller med, tröjan är verkligen underbar på söta liam. Så sött när de radar bilarna så där.Lillronya: Vilka klockrena kombosar du fått till. Sååå fint ju!Nougula: Supersöt tjej du har i fiiiiiina kläder!!!! Synd att suiten snart är för lite, för det är säkert svårt att få tag i en större nu.Liljan och loppan: Maia är ju bara för söt i de lila/vita passar henne jättebra!Stormis: Nice pjucks!Bebeonboard: Snygg kombos. Din kille ser ju bara så cool ut. Fin svea mössa
    TAck så mycket.
  • lillronya
    isako skrev 2009-03-27 10:43:42 följande:
    Hello girlsPassar på o titta in när lillfisen sover..Ngn av er som har Molos nya regkläder?? Köpte byxorna utan "axelband" (kom inte för mitt liv ihåg vad det heter??? ) Men funderar på att köpa dem med ist?? Erfarenheter?
    Jag har köpt byxorna med hängsle till Emilio. HAn har bara provat de och de sitter jättebra och verkar vara bekväma att röra sej i. Hur de är ute vet jag inte än.
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-03-27 10:46:17 följande:
    Jag har köpt byxorna med hängsle till Emilio. HAn har bara provat de och de sitter jättebra och verkar vara bekväma att röra sej i. Hur de är ute vet jag inte än.
    Alltså brallorna i regnbågsfärg. Hoppas det var de du menade.
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-27 10:47:32 följande:
    Tack Ja, jag kommer sakna den suiten Men vi har ju en klänning i samma tyg liggande i växalådan
    Den röda molntröjan var SUPERFIN!
    JAg hoppas att jag får köpa säljarens. Den var i rätt storlek för oss.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-27 10:52:18 följande:
    ja visst är den röda molntröja fin! Den måste svea få Jag skall på party på måndag.
    Kan ju inte bli mycket finare med den och de turkosa knickersen!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12