• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-10 00:46:37 följande:

Mm, leggings kommer..
    Ahhhh, det skulle va fint o ha ju
  • Fiffa5

ängeln83 skrev 2009-01-10 07:55:13 följande:

Godmorgon...zzz.. Liam vaknade kl 05.38 när gubben stökade iväg till jobbet, tog in honom till mej, sen låg han och sparkade på mej t kl 7, gick upp gav han välling och sen somnade han igen. Hade hoppats på lite sovmorgon idag men inte då. Idag står shopping med mamma på listan, ska bli sååå mysigt.
    Kul med shopping, blir det ngt danskt tro?
  • Fiffa5

ängeln83 skrev 2009-01-10 08:00:48 följande:

Jaaa, det blir det nog Ska förbi bombom och hoppas dom fått in Molo nyheter, annars blir det nog rea shopping, hoppas få tag på en lurv jacka. Fast det blir nog lite odanskt också, måste bunkra upp med byxor och sånt nu när det snart är dags för dagis.
    Åh, vad kul! Hoppas ni får en trevlig dag!
  • Fiffa5

Preggi: Vad FINT det blev med dalmatinerbyxorna!!! VILL HAAAAA!!!!

• Fiffa5

Plummy skrev 2009-01-10 22:32:49 följande:

Smultronhjärta skrev 2009-01-10 22:26:19 följande:
    Klent med fraktfritt nu alltså..
    Klkids har fraktfritt också...
  • Fiffa5

loveliva skrev 2009-01-11 00:28:55 följande:

Ja, här verka alla sova gott Det gör INTE vi. Melker har kruppanfall för andra natten i rad Pappan är just nu ute på en 30 min promenad, får se om det hjälper, annars blir det barnakuten.
    Hej!

Vad jobbigt med krupp! Moa hade det nyligen (för första ggn) och vi fick sitta uppe med henne en timme innan det blev bättre. Hon hade jättesvårt att andas och hostade så det inte lät riktigt klokt. Jättejobbigt

Hoppas Melker blir bättre av promenaden (de säger ju att frisk luft brukar hjälpa) och att det var sista natten han får krupp. Det brukar vara värst första natten. Så jobbigt när de är sjuka
  • Fiffa5

loveliva skrev 2009-01-11 00:38:02 följande:

Å nej, har Moa också haft det Ja, fyyy vad jobbigt det måste vara för de små. Hostar som en hund för att få luft, men kräks av allt slem. Huuaaaa !!! Så läskigt när tempen går över 40 grader också. Hoppas det är bättre när de kommer in, annars var vi väldigt välkomna till barnakuten, men det stället undviker man ju gärna om det går. Har du shoppat nåt nytt från Molo då ?
    Jag har faktiskt hållit mig än så länge o inte köpt ngt från Molo. Har handlat så mycket på sista tiden att jag verkligen inte borde köpa mer....fast det är ju inte så lätt när det är så fina kläder. ÄLSKAR verkligen dalmatinertröjan med de rödrandiga ärmarna. Och så finns det ju en hel del annat fint också! Får se hur länge jag kan hålla mig

Har du köpt ngt?
  • Fiffa5

isako skrev 2009-01-11 00:45:04 följande:

Stackaren.. Vi fick Pulmicort o Airomir till Miriam igår. Igår var oxå första natten hon sov hela natten förutom att bara äta på två månader! De på barnakuten trodde det "bara" var krupp först men visade sig att hon hade problem med luftvägarna.. Kanske vore idé att be dom dubbelkolla?
    Åh vad skönt att hon sov hela natten! Min yngsta är 6 månader och hon äter sig igenom hela nätterna. Fast det har blivit lite bättre sista veckan så jag hoppas att det håller i sig. Sen har vi varit sjuka så även den stora tjejen har vaknat o hostat mycket. Känns som om jag är uppe hela natten o springer i skytteltrafik mellan barnens rum. SÅ JOBBIGT!!! Längtar tills mannen kommer hem från sjön, då ska han få ta över lite!!
  • Fiffa5

trunken81 skrev 2009-01-11 00:46:33 följande:

Duntoffla skrev 2009-01-11 00:15:06 följande:
    Jag är vaken! sitter och dreglar över allt nytt från molo, och funderar över vad jag ska köpa..redan kär i en hel del..
    Ja det är så mycket som är fint!!
  • Fiffa5

loveliva skrev 2009-01-11 00:51:24 följande:

Ja jag har nog köpt det mesta som jag vill ha, väntar bara på babyklänningarna Har köpt dalmatinertröjan till Melker, dalmatinersuit, dalmatinerbyxa, fjärlissuit, rosa randig body till Hilda. Jo, pojkarna ska nog få några linnen också, men det tar jag längre fram, känns avlägset med linne nu mitten av januari
    WOW!! Vad mycket fint!! Vad kul!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12