• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-01-11 00:52:09 följande:

Sjön?? Vad jobbar han som? Vet hur det är att vara själv.. Vi har ett eget taxibolag (jag jobbar dock på Telia) Ser honom typ bara på söndagar...
    Min man är sjökapten och är borta och jobbar 4 veckor för att sen vara hemma i 4 veckor. Så rullar hans schema... Väldigt bra när han är hemma, men ganska jobbigt när han är borta. Speciellt nu när vi varit så sjuka.
  • Fiffa5

Näe, nu är det dags för mig att sova lite innan barnen vaknar igen...

God natt!

• Fiffa5

isako skrev 2009-01-11 01:00:41 följande:

Usch ja fy katten! Men sjökapten.. Sexigt Hade nog tvingat Anil att ha kläderna på hela tiden hemma haha
    Hahaha! Nej tyvärr har han ingen uniform! Han jobbar på en oljetanker så de enda arbetskläder han har är ett blåställ. Annars har han sina egna kläder och diesellukt är inte särskilt sexigt kan jag tala om
  • Fiffa5

loveliva skrev 2009-01-11 01:05:23 följande:

ohh my

Näe, nu ska jag gå o sova. Får väl drömma om min man i fin uniform
  • Fiffa5

Så, nu har jag äntligen fått ut lite auktioner på T! Fick ett köp nu direkt, så det känns ju bra

Men sen shoppade jag en OT POP skaljacka, så nu kommer ju pengarna från T bara att täcka upp för den. Hade ju tänkt att T-pengarna skulle täcka upp för det jag har handlat i december men ja,ja....

Bara att lägga ut mer nästa månad....

Ngn som har shoppat ngt kul idag???

• Fiffa5

JuliaochNelly skrev 2009-01-11 22:37:14 följande:

hej hej ...shoppas det något kul ikväll  ?? själv sitter jag funderar på om jag ska byta vagn
    Vad har du för vagn och vilken är du sugen på?

Jag är lite sugen på en UJ. Har den som syskonvagn o den är ju så bra! Men lite onödigt när vi redan har en Bugaboo och en brio sitty...
  • Fiffa5

Duntoffla skrev 2009-01-11 22:44:34 följande:

Visst hade du köpt nya regnbågen? Har du bild på den? Är inte helt säker på om jag gillar den nya gröna eller inte. Tycker den ser så olika ut på olika bilder
    Kanske blandar ihop det helt, men var det inte du som älskade den gamla regnbågen - hade du inte bunkrat den lite?
  • Fiffa5
    Cafe2012 skrev 2009-01-11 22:52:33 följande:
    Jag har köpt en lurvfleece och ett linne med bubbelgum. Väntar även hem 3 t-shirts och en långärmad från den nya kollektionen. Jag har nästan shoppat upp tradera pengarna innan auktionerna gått ut
    Åh, fina inköp! Jag är SÅÅÅ sugen på lite dalmatiner men vågar inte köpa mer nu. Är rädd att mannen begär skilsmässa då
  • Fiffa5

nikki2006 skrev 2009-01-11 22:52:45 följande:

tittar in en snabbis innan sängen. Jag vann underbara byxan , betalar imorgon direkt okej???
    Grattis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12