Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-10 17:01:28 följande:
    Hello!Hemkommen från Gbg och ojojoj vilken fröjd för ögat Molos kollektion är!!Hade jag haft en flicka hade jag köpt ALLT med dalmatiner på- knapptröjan,volangklänning och leggings Nu blev det en tröja med dalmatiner- sååå fin
    ååå vad härligt....Jag är sååå glad är det är så mycket fint till´både tjej & kille denna , dock inte min plånbok Flört
  • Mamma Kråkan

Helt OT fråga men vi ska flytta i mars & sorterar för fullt...hittade 3 kartonger med vinter kläder är det helt meningslöst & lägga ut det på T nu eller ??

• Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 23:00:56 följande:
    Njae..kommer nog inte gå lika bra som innan jul men om du lägger ut dem fort som attan och med ett utrop som inte gör dig besviken så kanske det kan gå Snön och kylan kommer väl hålla i sig ett tag och det finns barn som vuxit fortare än tänkt..
    Tack...Då får det sorteras järnet imorgon. Vill helst bara bli av med det. Blir nog med kartonger ändå.
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-01-11 09:00:39 följande:
    Morning Verkar som dom flesta är trötta idag.Än så länge har det inte blivit nån shopping, blev ju en del igår så jag får nog ta det lite lugnt idag
    samma här faktiskt tänkte hålla mig lite & se vad bombom får in känns meningslöst & betala massa frakt i onödan....dessutom betalade jag halva semestern igår så shoppingkassan blev tom Fundersam
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-01-11 09:05:34 följande:
    Shoppade ju lite rea kläder på Bombom igår, hade hoppats på mer Molo men det var ju uttplockat, mest mini storlekar kvar. Vad blir det för semester?Vi måste också snart planera vår semester, men den får mina bonus pengar betala.
    om det är någon tröst så var det super urplockat redan dag 1. Turkiet faktiskt side närmare bestämt dom har byggt en ny resort där för ett nått år sedan..ska bli så mysigt.
  • Mamma Kråkan

Åååå upptäckte igår att viggos fleece overall sitter på gnällen hur sjutton gör man nu då.
    hur långt in på året funkar fleeceoverall??måste ha blivit senil men jag minns inte vad jag hade till Nelly.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12