Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-26 08:29:31 följande:
    Denna veckan väntar jag på massor av paket
    åååå vadå vadå *hoppar av nyfikenhet*

Godmorron allihopa förresten!!

Idag är jag hemma och vabbar för Stella har feber....
  • melizza
    Emmsan skrev 2009-01-26 08:36:02 följande:
    mm jag har sålt killarnas pop jackor fick 550 för den ena så visst är det dags ;) o så har jag köpt nya oxå rätt skönt o va klar med basen till våren ;)
    var det en vanlig pop skaljacka du la ut och fick 550....oj då kanske jag med ska lägga ut Stellas skaljacka från förra vår/sommar då och se om jag får nåt.....trodde nästan det var för tidigt
  • melizza
    Emmsan skrev 2009-01-26 08:39:37 följande:
    nej jesus på gränsen till försent det vimlar av dem på tradera så bara uuuuut med det nu :) o ett tips om ngr veckor är det dags för sommarkläderna ;)

ja då kanske man skulle börja samla ihop en liten T hög med kläder. Vi rensade lite grann i helgen nere i källaren och där hittade jag massa kläder jag kan lägga ut Skrattande

Jackan åker nog ut idag eller iaf denna veckan då.

• melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-26 10:07:32 följande:
    nej men du kan lägga in dem i den lite pö om pö  och välja själv när du vill lägga ut dem
    har du lust att lägga ut dem där bilderna på molo kläderna från nån butik du hade tagit?
  • melizza
    jojoa75 skrev 2009-01-26 10:48:26 följande:
    Det är knappast alla plagg som ser skrynkliga ut, tex småfolk räcker det att släta ut dom på golvet/underlaget o lägga dom snyggt. Men vissa plagg som ändå ser skrynkliga ut stryker jag.Men de danska märkena behövs det sällan med, tack gode gud för det
    måste hålla med om det...jag stryker nästan aldrig mina kläder heller men vissa andra kläder som inte är danska märken behöver ibland strykas
  • melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-26 10:48:06 följande:
    jag fick bilder av bus och rackatyg letar efter mailet men hittar inte det nu  ska se om jag hittar det sen
    kan inte du maila mig dem bilderna sen om du hittar dem?? jag kan inboxa dig min mail
  • melizza
    Nova76 skrev 2009-01-26 10:51:09 följande:
    Hej!La ut en vinteroverall på T men tog bort den nu igen, kändes lite fel tid... Får väl vänta till hösten. Äntligen har Jonathan somnat. Vi håller på att lära honom somna i sin egen säng. Idag tog det bara 12 min, skönt! melizza - jag har också fått mailet av bus och rackartyg, kan maila det till dig om du vill? Inboxa din e-mailadress i så fall.
    ååå jag är inte bjuden in till dig Ledsen du kanske kan bjuda in mig så jag kan inboxa dig då
  • melizza
    Nova76 skrev 2009-01-26 10:53:41 följande:
    fixar!!
    *pling pling*
  • melizza
    Nova76 skrev 2009-01-26 10:53:41 följande:
    fixar!!
    tack!! mailet har kommit så nu måste jag kolla på alla dessa fina bilder
  • melizza
    jojoa75 skrev 2009-01-26 11:00:24 följande:
    Åh mina mysungar tunikor är färdiga! Beställde dom innan jul o sa att det inte var nån brådska, så nu hade jag nästan glömt vilka jag bestämde mig för, valde mellan många olika..Fick bilder, de är sååå fina!!!

får vi se dem då??

funderar också på att beställa tunika ifrån henne....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12