Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-03-18 13:45:23 följande:
    Å är den blåblå katvigen fin??Funderar på en sån tröja till Emilio. Hoppas på att lilla tagit en de. Ska dit i nästa vecka, tror jag.
    Jag älskar den blå!! Den är liksom så klar och nästan lysande i solen, underbar!!
    lillronya skrev 2009-03-18 13:46:21 följande:
    När beställde du?Och vad?
    Söndags.. butterflies klänning o leggings   inte kommit än
    lillronya skrev 2009-03-18 13:48:28 följande:
    Å vad söööt!
    SÖTASTE EVER   Å nu är den Bubblans {#lang_emotions_heart}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-03-18 13:50:54 följande:
    Hej tjejer,Jag hoppas ni har det bra.Vi går igenom en hemsk period just nu, så jag kommer nog inte att hänga här så mycket på ett tag. Ha det gott så länge!
    Hej på dig!

Förstår ni har det jätte tungt just nu  
    Ta hand om dig!! 

Många kramar från oss till er i familjen!!
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-18 13:51:17 följande:
    Hello flickor!Vilket underbart väder det är Jag måste hålla hårt i mitt köpstopp eftersom vädret maximerar mitt shoppingsug..får trösta mig lite med att Traderaköp inte räknas www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8694...
    A vädret kan få en på ett hiskeligt hopping humör

Fina tröjan du hittade
    ängeln83 skrev 2009-03-18 13:51:40 följande:
    Sååååå fin Absolut en bubblan klänning.
    Japp!! Den ÄR verkligen Bubblan
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-18 13:55:56 följande:
    Åhhh vilken fin Som sagt.. tur att jag har en pojk annars hade min plånbok rymt vid det här laget
    ha ha ha!!
    lillronya skrev 2009-03-18 13:59:05 följande:
    Ja det är mycket lättare att handla till ANjelin än till Emilio. Alla fina klänningar är sååå svåra att stå emot. Fast ännu har hon ingen småfolkklänning. Vad fin bubblan ska bli i butterflies.Trist att det inte kommit än.JAg fick ju snabbleverans idag. Tackar för både leverans och förtroende! Skrev det innan men vet inte om du såg.
    Vassego {#lang_emotions_sunny} Hoppas den passar
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-18 16:07:28 följande:
    Lycklig Hittade kortärmade aquaflowertröjor till båda tjejerna i en brittisk butik (eftersomd et verkade omöjligt i Sverige och de är slut hos Molo) passade på att fynda 2 sådana här ocksåwww.coocoomashu.com/index.php?_a=viewProd&pro...Tycker att de är jättefina men man ser dem inte så ofta på T tyvärr när jag har letat.
    En sån tänkte ju ja lägga ut just    ha ha ha!!
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-18 16:13:53 följande:
    Men stl 1-2 år då va?
    ja de kanske va fel size iallafall {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Middagen avklarad och barn som bygger Lego = mammatid {#lang_emotions_laughing}

Emmsan skrev 2009-03-18 17:27:29 följande:
    åhh fina bubblan i st 68 brallor bara måste ha..  känns dyrt med 199 dock för ett par shorts ;) hmmm tror ni det skulle se tokigt ut om man hade det på de stora killarna?? jaa inte 68 då... hmm måste testa
    Tack   Dom ve verkligen perfa i strlk!! Men håller med om att det är surt o betala fullpris för dom små   Men väntar man till rean och har is i magen så KAN man ju fynda    Jag har dock inte den isen alls {#lang_emotions_tongue_out}

Å det borde funka på de större åxå ju, ska be Bella prova Idas 92:or {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-03-18 18:12:06 följande:
    Nu finns dagens shopping och lite andra bilder i BT
    Fina bilder och tjusig hopping!!
    jompa skrev 2009-03-18 18:14:05 följande:
    God kväll tjejer.Nu måste jag fråga hur ni skulle göra, vann en tröja på T i söndags och har inte fått något vinnarmail. Jag mailade igår och frågade efter det men har inte fått något svar. Skulle ni maila igen?
    Jag skulle nästan ringt faktiskt {#lang_emotions_undecided} Hoppas de löser sig, fina tshirten ju!!
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-03-18 18:26:13 följande:
    Alltså jag orkar inte tjafsa så jag kommer maila en gång till sen får det vara. Får hitta tröjan på annat håll i så fall.
    Ja maila igen då.. Hoppas hon svarar!! *håller tumsen*
    Emmsan skrev 2009-03-18 18:26:34 följande:
    hahahah smalisen herman provade ett par 80 nää hua han gick det då inte på... men på alfred satt de heeelt ok
      måste be Bella prova nu åxå... Tänk om dom passar?  *perfa kortisar då ju*
  • RååSa BuBBlan

Min 11-åring i strlk 92   "å mamma kan jag få dom, snääääälla" frågade hon

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12