Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-30 14:29:08 följande:
    sååå himla fin tandkräm gounge tack hehe hon tog tre kakor när dom sa varsågod lika bra att passa på
    nu är tandkrämen uppäten och bilder finns i bildis

Förstår henne! Att vara kaksugen och inte få ta är tok frustrerande
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2009-03-30 14:24:21 följande:
    Nu syns hela smurfen min
    Jättefin!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-03-30 14:49:11 följande:
    Åh vilken fin post, avis på molo Roligt sagt av bubblan Idag när de kom för att hämta somptunnorna tittade Maia ut genom fönstret frågande och så suckade hon o sa "men vad pågår dä ute mamma?" "Vilket oväsen!" Jag vek mig dubbel av skratt Ännu värre då hon skakade på huvudet o suckade åt dom, öppnade dörren och skrek "va tyyysta, mamma jobbar!"
    Tack

Ha ha ha självklart ska mamma ha arbetsro *dom e för roliga dom smä liven*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-30 14:51:35 följande:
    åhhh fin hopping sööta ida vad är det med ungar och färgen gult isabel tokälskar gult. jag letade land och rike runt i vintras för att isabel ville ha gula fingervantar
    Tack

Ja gult verkar vara en barnfärg   Här är ju iofs just gult väldigt ovanligt (pappan gillar inte) och Bubblan är inne i i en färgperiod där alla färger ska rabblas när man är nånstans   Tror hon har kläm på nästan alla nu

hittade du gula fingervantar?
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 16:15:38 följande:
    Är det nån här som fått skicka tillbaka ngt klädesplagg man köpt på Trendsales? Jag köpte ju den randiga småfolksvelourdresen i 98/104 och idag fick jag hem den. Det vita är inte vitt, det är beiget. Och den ser jätteurtvättad ut! Jag har ju den själv i 86/92 och den är tvättad 1000 gånger och är finare än denna som skulle vara i stort sett ny!!
    jag har skickat tbax en gång, men för det mesta orkar jag inte greja med det iom att portot e så dyrt.. Trist att den inte va fin
  • RååSa BuBBlan

Har T avslut ikväll åxå kom jag på, ser helt oki ut hittils faktiskt {#lang_emotions_laughing}  *mera hopping kronor*

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-03-30 16:43:01 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-30 16:40:47 följande: Fiiiiin shopping i bt!!!!! O så söt hon är ida!!!!
    Tack
  • RååSa BuBBlan

Va tror ni... Molos vita väder kläder, ni vet dom med moln o blixtrar o sånt.. Är det mer läge o lägga ut dem på hösten? Är dom för höstiga just nu?

• RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-03-30 17:15:20 följande:
    Hello girls..Inom en sväng. Miriam sover o Isak slappar efter simskolan till lite Pokémon = mamma tid Bubblan - Fiiiin aBubblan i bt! Ohhh vilken snygg kombo med Molo knapptröjan o de randiga legginsen.. Finns det på lagersalg så skall Mirre mus lätt!! Ha sådana nästa år.. Eller nästa igen kanske..
    Tackar   Tyvärr har nån fibblat med kameran så bilden blev helknasig i färgerna {#lang_emotions_undecided}

Mycket finare IRL än på min sunkiga bild
    Rekomenderar absolut den kombon, fläcktålig tröja tex... Mycket bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12