Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-27 21:46:11 följande:
    katvigs brun/bruna klänning? VAD pratar du om? lät fiint ju
    HÖST LURVAR JU
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-03-27 21:50:50 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-27 21:48:46 följande: Ja det borde bli bra. Jag försörker lära mig att köpa kläder hon vill sätta på sig *ilsk och bestämd 2-åring*Jag såg en så fin klänning där som jag tror du har. En i rosa med ankor....vad har du till den?
    Det kommer bli jättefint

Å den med ankorna har vi Katvig leggings till.. Än så länge bara haft grön/ljusgrön och gul/ljusgul, men det är fint med rosa/vita åxå
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-03-27 21:50:03 följande:
    Ahh ok, läste vidare sen...
    Du fick ihop bihåle grejen
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-27 21:51:15 följande:
    åhhhhh måste ha fler bara en eller två
    Å vi har det underbara framför oss att byta ut ALLA mot större denna höst   tjohooo va de ska hoppas lurviga lurvar {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-03-27 21:57:05 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-27 21:55:08 följande: Tack för hjälpen....*säger inte ett ord om några bihålor *
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-27 22:05:47 följande:
    jag fantiserar alltid om lurvar ojdå jag ska inte byta ut nån, jag ska bara köpa fleeeer
    Våra räcker nog i strlk precis över sommarn, sen blir det sälja lurvar   Bellas passar än dock så hon ska få en till, denna gång blir det nog en lurvig, hon har ju en vantfleece som kompisarna e sååå avis på
    LA Woman skrev 2009-03-27 22:07:21 följande:
    Haha, nej
    Inte jag heller så
  • RååSa BuBBlan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-27 22:15:37 följande:
    jag skulle vilja att den mintgröna kommer tillbaka till höst... och att alla tar in med luvor, är lite smått alergisk med endast kragar, känns lite skogshuggare över dom då... men gör dom inte det så gör det inte så mkt, köper endå hahaha
    Jag vill åxå ha luva på mina, gillar dom inte alls utan och köper dom inte då .. Luvan e ju så mysig o go {#lang_emotions_sunny}

Hoppas på FODER i luvan igen!!!
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-03-27 22:17:25 följande:
    Måste skriva ett OTinlägg....Matilda som går i ettan åker skolbuss till skolan. Hon blir avsläppt precis utanför vår uppfart men idag hörde jag ingen buss när hon öppnade dörren och det visade sig att hon blivit avsläppt ute vid stora vägen eftersom hon var den enda som skulle av på vår väg idag och chaffören inte orkade köra in för ett barn!!! Hon sa att hon inte ville gå av där (hon är egentligen ganska blyg så jag blev glad att hon åtminstone sagt ifrån) men fick ändå stiga av bussen och gå hem längs vår smala krokiga 70-väg, förvisso inte långt men en del bilar kör verkligen fort här och den finns inte nån väggren att tala om!Dessutom hade det kommit fram en man och två kvinnor och ställt en massa frågor om var hon bodde och vad hon hette, vilket hon upplevt som obehagligt... (de ville säkert väl men hon gillade det inte)Behöver jag säga att bussbolaget fick ett samtal från en mycket upprörd mamma....jag såg rött!!!!!!!!!!!!!!! Som tur väl är togs jag på största allvar och chaffören i fråga lär få sig en ordentlig skrapa!Var bara tvungen att skriva av mig lite....tänk om något hänt!!!!
    Å fy va arg jag hade blivit!!! Förstår du såg rött {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan

Nä dags å packa lite här inför vårt äventyr i morgon

Cu nästa vecka sötisar!!

• RååSa BuBBlan

Go kväll

Hemkomna efter vårt äventyr hos syrran, trevligt va det med god mat och annat mys, gubben verkar ha haft det bra under sitt ensamma dygn åxå, käkat oxfile och kollat fotboll

Vilka snygga mammor i bildis

Lillronya-- Härliga våriga bilder som vanligt, himlans avis

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12