Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-30 17:17:23 följande:
    vad? vilken strl
    Byxa 86, tunika 92, suit 92
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 17:16:31 följande:
    Men underbara söta Bubblan i bildis!! Vad rolig hon är! Vilken grym kommentar Längtar tills Milo kan tragga så
    Ja hon ville ha hopping tips den Bubblan    Vilken affär kan ha tagit in sådana underbara gula strumpor liksom  
    Buttelina skrev 2009-03-30 17:24:45 följande:
    japp vi hittade gula till slut vi var på coop och handlade mat och då svängde isabel in på klädesavdelningen och kom efter 2min spingandes ööööverlycklig " titta mamma, guuuuuula vantar" haha sötisen
    Ha ha ha vilken tur att de fanns guuuula!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Tjolla--- Vilken BUS BILD på Milo i bildis   *full fart*

Ängeln---Fina Liam i tjusiga outfits, här vill pappan åxå ha nåt radiostyrt Å snuttiga söta bebis hoppingen {#lang_emotions_heart}

LA Woman--- Fina bilder på söta töserna dina, mysit med syskon gos {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan

Så där ja!! Nytvättade Molosar upphängda i torkskåpet {#lang_emotions_laughing}

Känner ett smygande hopping sug komma... {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 19:10:48 följande:
    Visst är han! Älskar den kombon!Nu har vi varit ute och invigt molo regnbrallorna. Är dom inte väldigt låga i ryggen? Ser lite lustigt ut liksom... Eller det är bara våra?
    Jopp! Dom är låga i ryggen, men det tycker jag bara e lite coolt faktiskt, dom sitter lite tufft så där tycker jag {#lang_emotions_cool}
    nikki2006 skrev 2009-03-30 19:08:23 följande:
    Hej hejLiten fråga, ni som köpt katvig mössan lila randig. Vilken stl har ni tagit. Funderar om jag skall ha stl 2 till båda mina flickor eller om det räcker med stl 1 till Jessie?????
    Strlk 2 är rätt stor tycker jag.. Bubblan har den men även Bella som fyller 11 nu..

Den är liksom lååååång
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-03-30 19:18:47 följande:
    Älskar den bilden
      *knasbubbla*
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-03-30 19:23:20 följande:
    Då borde det ju räcka med stl 1 till Jessie hon har ju rätt litet huvud.Tack för hjälpen och vilken cooling bild på bubblan
    Tror jag absolut de gör
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 19:36:41 följande:
    Ahh då var det inte bara våra då! *skönt* Började tro att dom var felsydda. ÄÄÄLSKAR den bubblan bilden!! Säger ju att den är canvasmaterial!! Vår 2 a är nog inte sååå lång som den
    Ja jag skrattar gott varenda gång jag kollar på den bilden
  • RååSa BuBBlan

Mårning!!! 

Nu är våren kommen här {#lang_emotions_sunny} Tjohoooo!!! Underbara 5 + grader ute redan och det ska bli uppemot 10 hela veckan *mamman gillar*

Så nu är det dags för vårhopping, det ska köpas skor, jackor och annat tunt och luftigt

Hur hade ni gjort med följande.. Jag skickade vinnarmail igår och skrev typ så här:

bla bla 45.-
    porto   24.-
    totalt   57.- 

alltså en felräkning i totalsumman för mig, det ska ju vara 69.-  fick mail i morse att personen betalt och då ser jag direkt att jag skrivit fel, skriver då: "ser att det är en felräkning i totalsumman, det ska ju självklart vara 69.- , jag håller span efter din betalning och postar så snart jag kan"

kollar banken och har fått in 57.-
    hur hade ni gjort?

• RååSa BuBBlan
    Saraia skrev 2009-03-31 08:24:38 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-31 08:20:56 följande: vänta t morgon o se om hon betalar in resten av pengarna eller om hon hör av sig idag då hon sett ditt mail!
    Ja, jag får vänta lite om hon hör av sig, först tänkte jag strunta i det då jag skrev fel, men samtidigt så stod det i både auktionen och vinnarmailet 24.- för porto.. Inget jag tänker driva så långt som till neg   Men man kan ju hoppas hon återkommer och att vi löser det
    Smultronhjärta skrev 2009-03-31 08:25:31 följande:
    God morgon!Klart att den köparen var snabb på att betala in känns det som...jag hade nog faktiskt påpekat att att både du och h*n räknat fel och att jag gärna såg resterande summa på kontot- rätt ska va rätt
    Ja, det är ju en felräkning i en korrekt angiven summa liksom.. Inte så att nåt är felvägt eller så.. Tycker åxå rätt ska va rätt, och varan i sig kostade ju bara 45.-
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12