lillronya skrev 2009-04-02 08:51:46 följande:
Å nu kom jag på en sak som jag kan fråga gänget här ju!!Jag och mannen hade igår en diskussion om hur ofta man behöver dammsuga.JAg tycker att det är normalt att behöva dammsuga varje dag i ett hem för 7 personer.HAn tycker att det är onormalt skitigt här eftersom vi behöver dammsuga varje dag. Hur ofta dammsuger ni andra. Eller hur ofta behövs det dammsugas, rättare sagt.Jag är inte pedant och hoppar över dammsugningen ibland när det finns roligare saker att göra. Slutligen sa jag att mannen gärna hade fria händer att städa om han tyckte det var för smutsigt.
Vi dammsuger hall och kök varje dag, resten av övervåningen kanske varannan vartredje, nedre plan 1 ggn i veckan
Men just vår/höst kan det behövas kanske 2 ggr om dan i hall/kök, grusigt som attans!
melizza skrev 2009-04-02 08:52:59 följande:
Gomorronjag fick fint paket igår från peace and jam men fick fel strl på katvig tröjan jag hade beställt vem orkar hålla på o skicka tillbaka till England liksom....ja ja hon får väl använda den en gång och sen krymper den väl i tvätten o får traderas ut
Men du.. Har dom skickat fel får dom stå för allt porto, maila dem så ska du se att de löser sig