Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-17 21:19:53 följande:
    Tofflan såg din kommentar innan om den rosa mudden på cup byxorna, trodde det var röd mudd såklart fniss
    Aha, då är jag med! Förvisso kan rött och rosa funka men jag är lite tveksam till just denna. Undrar om Bubbelgummen finns i bralls?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-01-17 21:26:53 följande:
    Förstår precis vad du menar, mina skulle kanske vara nöjda i typ 3minuter.De får det nog bättre hemma med pappa.
    Tror också det. Han kan sitta i vagnen ett tag men sen gnälls det. Och har han en gång fått komma ner på golvet är det inte poppis att hamna i vagnen igen.
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-17 21:28:15 följande:
    tror inte det men man kan ju drömmaPå tal om det såär det sängdax för mig kram kram alla o god natt
    Go natt!
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-17 21:30:01 följande:
    Duntoffla, det blev de röda wct till 50%. Nu måste jag ha jacka till bara. Hojta gärna till om du hittar den i92 på rea nånstans.. Har du shoppat? Det blir rätt bra bilder med min mobilkamera om man är helt still annars blir det hur suddigt som helst.. Funderar på om jag ska sprätta pengar på ikea imorgon istället..Jag har inte bestämt mig helt än om byxorna men det lutar åt att de vandrar vidare... Jag återkommer...
    Ja, det blev en liten tröja på Poppen. Och skor till mig själv.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:30:07 följande:
    Tror inte dom kommer i bysser tyvärr   Men inte hundra dock
    Mig spelar det verkligen ingen roll om Bubblan är med. Hon är så lugn och go.

Synd! Du som vet ALLT. vilken bra dansk sida har mycket molo?
  • Duntoffla
    Fiffa5 skrev 2009-01-17 21:36:13 följande:
    Åhh, hade de den tröjan nu! Den har de ju inte lagt ut på hemsidan!! Trodde inte de hade tagit in den ju...Du råkar inte veta om den fanns kvar i stl 92...?
    De har inte fått upp allt än och mer kommer att komma in. Tröjan finns inte i storlek 92. Men du kan ju höra om de kan ta hem den. jag tog 86.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:36:28 följande:
    Egentligen spelar det mig ingen roll heller om hon följer med, MEN det kan va braför lilla Bubbelmamman o va "singel" en dag åxå Hm.. danskar... tror nästan madsogmille och millepercille har mest, annars POP, eller nån av de andra ikke listade
     Det kan vara skönt med lite egentid och man kan i lugn och ro kika.
    Preggi skrev 2009-01-17 21:36:05 följande:
    Vi måste köpa en ny säng till matilda. Har spanat på "minnen" men har inte bestämt mig för om det ser ut som en sjukhus säng ihop med hennes övriga möbler...Vad shoppade ni? Duntoffla: En liten tröja bara? Vilken?
    Dalmatiner med blå stjärnärmar
    Hilti skrev 2009-01-17 21:35:45 följande:
    God kväll..Inboxa gärna mig med ang struliga köparen, blir så arg på sånt.Altså, överreagerar jag när det gäller bloggen det länkades till i bt? Hittade bild på min son och min makes håriga ben der. Såg att många andras pölsekärring barn var med. Visst, ansikten på barnen är borta, men endå. Jag kanske är en sur gammal tant? Vad tycker ni?
    Nej, jag störde mig också och då är ändå mina bilder utan barn. Kanske för att jag haft bildtjuvar förut på T som jag stör mig. Förstår er som har barnen med.
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2009-01-17 21:44:34 följande:
    Det förstod jag. Men var finns dom i bloggen (under vilken rubrik)?
    Jag fick upp dem direkt under första rubriken. Vänta så ska jag kolla
  • Duntoffla

Jag har svarat bloggaren nu men inlägget kommer inte upp. Antar att hon måste godkänna mitt inlägg. Skrev i alla fall att jag inte trodde att de flesta i denna tråd inte uppskattade bilder på deras barn i hennes blogg. Även om de är övertäckta. Skrev också att det vore bättre att fråga FÖRST

• Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-17 21:51:29 följande:
    Tofflan, jättefin tröja i BT. Vi väntar hem den med rödvit ärm.
    Den är superfin! Skulle vilja ha den med men den ser ut att ha puffärm.

Fanns det många fleecelurvar på Änglarna eller Matador? Vill ha den turkosa med oranga kantband
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:54:22 följande:
    Hon kanske bara samlar besökare till sin blogg   å det får hon många om man lägger in det hon gjorde i vår bildtråd som tillhör en av FL:s mest aktiva trådar.. En tanke bara
    Så kan det ju vara. Tyvärr vill jag inte alls läsa vidare så det har ingen bra effekt
    havsvind skrev 2009-01-17 21:54:23 följande:
    What the f**k?! Ursäka min starka reaktion men efter två glas vin så...Hon har inte ens brytt sig om vattenstämplarna!
     Nej, det är ett dåligt sätt att göra reklam för sin blogg på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12