Fiffa5 skrev 2009-01-17 21:36:13 följande:
Åhh, hade de den tröjan nu! Den har de ju inte lagt ut på hemsidan!! Trodde inte de hade tagit in den ju...Du råkar inte veta om den fanns kvar i stl 92...?
De har inte fått upp allt än och mer kommer att komma in. Tröjan finns inte i storlek 92. Men du kan ju höra om de kan ta hem den. jag tog 86.
RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:36:28 följande:
Egentligen spelar det mig ingen roll heller om hon följer med, MEN det kan va braför lilla Bubbelmamman o va "singel" en dag åxå Hm.. danskar... tror nästan madsogmille och millepercille har mest, annars POP, eller nån av de andra ikke listade
Det kan vara skönt med lite egentid och man kan i lugn och ro kika.
Preggi skrev 2009-01-17 21:36:05 följande:
Vi måste köpa en ny säng till matilda. Har spanat på "minnen" men har inte bestämt mig för om det ser ut som en sjukhus säng ihop med hennes övriga möbler...Vad shoppade ni? Duntoffla: En liten tröja bara? Vilken?
Dalmatiner med blå stjärnärmar
Hilti skrev 2009-01-17 21:35:45 följande:
God kväll..Inboxa gärna mig med ang struliga köparen, blir så arg på sånt.Altså, överreagerar jag när det gäller bloggen det länkades till i
bt? Hittade bild på min son och min makes håriga ben der. Såg att många andras pölsekärring barn var med. Visst, ansikten på barnen är borta, men endå. Jag kanske är en sur gammal tant? Vad tycker ni?
Nej, jag störde mig också och då är ändå mina bilder utan barn. Kanske för att jag haft bildtjuvar förut på T som jag stör mig. Förstår er som har barnen med.