Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Lourdes skrev 2009-01-12 14:43:42 följande:
    Någon som vet hur LPL sköter försvunna paket?Beställde och betalade den 21 december men har fortfarande inte fått något paket, fick svar att det var skickat men det har fortfarande inte kommit något och börjar inte se så hoppfullt ut..
    Hon skickade nya till mig när mitt paket försvann.

Hej på er goaste!! Kyss
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-12 16:18:03 följande:
    Hej ! Hur är det med er? Här är det inge vidare. 2 magsjuka tjejer..
    Heej

Nämen fyyyy, ischa magsjuka är inge vidare   Hoppas de är friska snart!! *försiktig krya på dom kramar från Liten Skatt*

Med oss är det bara fint tack, friska och pigga alla tre för en gångs skull
    Dock fick jag beställning på mat nu  CU Later!!
  • Fantastiska Skatt

Hej hopp igen!

Jag e hopping suuuuuugen

Bubblan --- tjusig liten nätt (& halv ) lista hörru'

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-12 19:01:29 följande:
    va ska inte bubblan ha suiten med gubbarna på? (inte meningen att lägga TILL saker på din lista ) den som är så fin!.. tycker du kan stryka den ena dalmatinsuiten. den lilarandiga tröjan KAN du ju ta bort för du har ju tröjan med koppar och lila armar... ska du ha regnbåge i knickers och i linne antar jag så kan du ju stryka klänningen... lite förslag bara
    Inte förvirra stackars Bubbel mamman mer nu Räcka ut tungan
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-12 19:09:24 följande:
    Helloo igen... Vad tror ni? ska man lägga ut en lurv nu på T eller vänta lite tills de är slut på rea?
    Hmm beror ju på om den lurven du lägger ut ff finns i stl i shopparna? Fast å andra sidan tycker jag folk har dålig koll på att plaggen går att köpa billigt på nätet ... Lurvar verkar gå helt OK på T nu
  • Fantastiska Skatt

Några fler shoppar som fått in Molo news?

• Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-12 19:17:54 följande:
    Tänkte sälja Matildas blå och köpa en rosa med gula kantband istället? Eller behålla och köpa en rosa med? Vad ska du köpa för nyheter?
    nej nej nej INTE sälja den blåa heller Förvånad Den är ju jättefin och precis hennes blåa färg (tycker jag!)  Ujuj jag har inte ens vågat mig på å va så där ambitiös som andra*harkel*  och skrivit lista ... jag vill ha MASSOR har jag insett så jag shoppar väl till pengarna e slut eller nåt
    Å jag som trodde att det skulle bli en superbillig vår - jamen tjena
  • Fantastiska Skatt
    Stormis skrev 2009-01-12 19:32:29 följande:
    Men man får liksom 3 halvaprisetsmåfolk för EN ny Molo. Elakt val. Det är ju bara en pizza mer eller mindre Åk tillbaka vet ja .
    Vaaaaaar Räcka ut tungan
    lillronya skrev 2009-01-12 19:32:59 följande:
    Det argumentet ska jag försöka mej på här. Tror ni det funkar?
    Ärsch, bara man lägger upp det på rätt sätt sa'
  • Fantastiska Skatt

Preggi ----  uursäkta mig att jag hattar så fram å tillbax idag, Skatten fick ett akut mamma behov   Kikar in när han somnat sen. Kan ju fundilera på om du har ngt för dig på lördag eller om du kan klämma Molosar då Räcka ut tungan 

• Fantastiska Skatt
    Everlonn skrev 2009-01-12 20:00:44 följande:
    Är det någon annan som tänkt på vad mycket större bodys och suits är i år?92 i suit var monsterstor!!! Så jag tog 86 i kopparna och den är större än flowers 86...par centimeter på alla håll, även i grenen...Bodysarna är bredare i år oxå..Ingen som lagt märke till det innan?
    Jiiihhuuuu är dom?? *Lycka* Då kansek Skatten kan ha 92 i bodies då? Tidigare kollektioner har varit såå taaajtaa *stoppad korv*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12