Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:46:00 följande:
    Ja, men svårt va det!!! Å jag har nu bara tre ynka suits på listan, det är jag mäkta stolt över!! Det blir nog de sista suitsen till Bubblan, sen är det väl pott träning till sommarn å sånt..
    Haha jag vill minnas att vi hört det förr från Bubbel mamman   Nåja får se vart det slutar Kyss
  • Fantastiska Skatt

lillronya --- Men FYYYYY va retligt Skrikandes

• Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:52:49 följande:
    Jo men denna gången är det absolut slut!!! Lååååååvar Å jag blir alldeles trött i hövvet av alla nya combosar som blixtrar framför ögena, förra vårens molosar kommer nog till användning ändå  älskar Molos combo möjligheter!!!
    Okaaay, jag tror dig

Hmm behöver nog slänga ut en hög till på T men tror inte jag har så mkt mer jag kan tänka mig att "offra" någon enstaka bara - denna vårens kollektion är gryyymt fin!!
    Spara redan nu tills höstens lagersalg
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-12 22:05:34 följande:
    Åh de var fina. Måste ju ha dem till bubblorna sen. Samma ränder ju!Kan du följa med å shoppa lördag 31 jan?
    Tänkte precis fråga om denna lördan' jag *poppis Bubbel mamma*
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:07:27 följande:
    för att dom vill sälja junior 92   *dummisar*
    Mmmmm men då får dom inte sålt något istället  *dummisar* Skatten kan defenitivt inte ha 92 junior i bralls iaf!
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:08:51 följande:
    What? Ska du hit?
    Jaaaa Än så länge tycks det vara jag & Preggi som ska röj ai Molosar Räcka ut tungan
    Duntoffla skrev 2009-01-12 22:09:21 följande:
    Haha...tokpoppis!
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-12 22:21:30 följande:
    Vad tråkigt.. Hade varit kul om du följde med... Jag har en del shoppingpengar.. Har ju just fyllt år, pengarna var nog inte avsedda för molo men det bestämmer ju jag..
    Hehe

Jag är inte heller stenrik på lördag men för en som bosatt sig ute i bushen är det himmelriket att bara vara i stan och klämma på dom och få köpa en å annan så där

Vi får helt klart ta ett dubbelbröllop senare i vår
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:22:27 följande:
    Men man kanske kan åka in en snabbis o bara titta liiiiite   å fika kan man ju apselut ju
    Det tycker jag apsiluut att man kan Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12