Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tur att vi här inne är ett härligt gäng i alla fall som har lika/liknande tankar och värderingar vad gäller shopping och fina kläder! *kram*

• Magda78

1 och 1: är det nya Katvig i bt? Fin, och vilken söt tjej!

• Magda78

Fick detta från Matador precis: "Hej! Hoppas helgerna har varit fina!
    Ett första litet vårtecken har kommit från Molo! Ränder, stjärnor och fina print finns nu ute på webbshopen. Men många av de nya sköna trycken med dalmatiner och dylikt har vi sparat till de modeller som kommer om ca en månad (där de gjorde sig så himmelens fint J).
    I butiken på Hornsgatan möblerar vi bland REA-skyltarna, procenthalterna ökar!
    För er som inte har vägarna förbi så bjuder webbshopen på frakten!
    Välkomna!"

• Magda78

ängeln83 skrev 2009-01-13 17:28:12 följande:

Hej heeeeej Äntligen hemma från jobbet. Fick fin post idag också minsann
    Ja, man måste ju berätta VAD inte bara ATT man fått post
  • Magda78

ängeln83 skrev 2009-01-13 17:46:18 följande:

Ha ha Sorry...var ju tvungen o gosa lite med dom ju. Bilder kommer strax i BT.
    Ja, det är klart! Det måste du ju få göra...
    Och med risk för att vara tjatig men visst är det stlk 92 i dalmatinertröjan? (som för övrigt är "gräsligt" - FIN)
  • Magda78

SmillaMilla skrev 2009-01-13 18:25:57 följande:

Änglen: superfina kläder! Alltså den där vovve tröjan med stjärnor, kan jag ha den till svea utan att den är för pojkig o alla tror att tröjan är ärv av storebror?
    Den funderar jag stark på till mellantjejen så jag tycker absolut att den passar på en tjej --> att Svea också kan ha den!
  • Magda78

SmillaMilla skrev 2009-01-13 18:33:27 följande:

ja men dåså. Då måste jag ha den Någon som settt denna underbara dalmatinertröja med stjärnarmar i stl 92?
    Det verkar vara måånga här i tråden som jagar baby stlk 92 så det är en storlek som försvinner fort.
    Jag har inte (hunnit) hitta den i den storleken i någon shop ännu men hojtar om jag ser den då jag väntar till den kommer till en butik här i stan. Även om jag tycker att den är superfin så känner jag att jag väldigt gärna vill se den irl först och sedan kan man väl shoppa lite i den lokala butiken med!?
  • Magda78

Incommunicado skrev 2009-01-13 18:39:13 följande:

Hej i tråden, hur mås det? köpte lite bodies idag, kortärmade och fick hem det minsta av alla paket jag beställt... eleraff ligger på posten med men jag hinner tyvärr inte hämta idag, vet också att mer kommer imorgon. Min jätteshopping i BT alltså. got to go, makens tur att få en stund för sig själv. Jag ahr ägnat mig åt att kolla in matadorkids och köpa en body där.
    Hej! Lite sjukstuga men på bättringsvägen. Tror det är influensan som slagit till... barnen sover redan...
    Fin-fina kläder du lagt upp i bt! Vårnyheterna blir man verkligen sugen på men jag avvaktar lite till (och håller tummarna för att allt inte tar slut i rätt storlekar)
  • Magda78

SmillaMilla skrev 2009-01-13 18:41:45 följande:

ja det är väll så tyvärr Fast än har ju inte alla shoppar fått in molo vårnyheter så vi lär väll också få varan. Men hojta gärna om du hittar.
    Nä, så är det ju *tummen upp* Så vi får hålla utkik
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12