Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Liljan och loppan: stackars Maia. Hoppas det går över men låter helt klart besvärligt Här fungerar russin och vindruvor super för (hård) mage! Ibland lite för bra

Åh så mycket fint det är i bt nu! En massa fina barn och kläder... man blir så glad när man kikar!

• Magda78

Nogula: kläderna på första bilden i bt var jag precis och klämde på Byxorna var himla tuffa! Har du hunnit testa de ännu så du vet hur de sitter på? Såg ut att vara coolt baggy!?
    Var har du hittat kläderna med "bondgårdsmotiv"? Name it?

• Magda78

Nogula skrev 2009-02-05 13:13:26 följande:

Hur lång tid tror ni det tar innan alla kik kids frottésuitar är slut i stlr. 92, för då tänker jag tradera min Gör mig av med den, men måste nog ha nån klänning istället
    De är poppis de där suitarna!!!! Har hört talas om att det var samma knasiga hysteri förra året.
    Hur är de storleksmässigt jämfört med de i velour, typ den rosa och petrol som fanns nu i höstas. Är de lite längre i "grenen"?
  • Magda78

trunken81 skrev 2009-02-05 13:25:53 följande:

Hej! Behöver ett matchningstips. Var kan jag hitta en hyfsat billig tröja att matcha med i stl 122-128?  Gärna enfärgat turkos eller gul, men alla tips är välkomna
    Kan tex Lindex ha någon turkos i sitt bassortiment... om det inte behöver vara "märkes"?!
  • Magda78

Martha skrev 2009-02-10 17:49:50 följande:

Näää nu ger jag upp.. har letat efter Molos pärl leggings och tröjan med kopparna på i flera webbshoppar men hittar inte.. är det nån som vet vart jag kan hitta??
    Vilken stlk letar du? Kanske kan hjälpa dig att köpa (om du vill). Vet att en butik här har leggingsen iaf
  • Magda78

Bubblan: det var ingen dålig lista som du postade i tråden tidigare ikväll...

Tjolla: ja visst är det skönt när man inte är värst! I den här tråden ligger jag väldans låångt ner på listan och för en gångs skull känns det ganska bra att ligga "sist"

Snigelina: Ingen dålig lista!!! Dina tjejer kommer dock ha väldans fina kläder i vår.

• Magda78

tinkerbell74 skrev 2009-02-10 22:39:53 följande:

Magda78 skrev 2009-02-10 22:38:33 följande:
    Heeeej, har du funderat mer?
    Alltså, jag misstänker att den kommer att vara lite lång... men jag vill helst inte det för den är ju så fin
    För kanske är det så att den helst ska vara i knälängd?! *hmm*
    Är det någon annan som visar(t) intresse så får den gå före...
  • Magda78

lillronya skrev 2009-02-10 22:48:41 följande:

Nikita Dalmatinerleggings Anjelin Dalmatinerleggings pärlleggings regnbågelinne regnbågeknickers regnbågetröja kopptröja koppknickers Emilio Dalmatinertröja biltröja (bubblor) cuba carströja blå stjärntröja blå stjärnknickers regnbågeknickers dinosuit dalmatinersuit regnbågesuit Ganska söt, liten lista.
    Fin (liten) lista
  • Magda78

lillronya skrev 2009-02-10 22:59:05 följande:

Ja visst är den?!
    Och den kan ju komma att fyllas på lite
  • Magda78
    stökmamma skrev 2009-02-10 22:59:25 följande:
    så kan man lägga till pärlplattebralls på listan.... får se vad jag tycker annars finns det väl en marknad för dom...
    Ja, det är ett plagg jag också är lite sugen på. Tror att de är väldans användbara till mycket tack vare alla färgerna.
    Använder ni leggingsen under kjol/klänning inte som "byxor"? Köper jag de så vill jag tro att de kan passa till typ alla kjolar och klänningar som finns här hemma (enfärgade).
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12