Inlägg från: Magda78 |Visa alla inlägg
  • Magda78

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Någon som har Kik'kids petrol byxor och dalmatinerna? Är det något som passar eller blir det helgalet?
    Och passar Kik*kids cerisa till vovveknapptröjan?

• Magda78

lillronya skrev 2009-01-19 17:47:43 följande:

Varför blev corrob:s namn sådär?
    Precis min undran... Ett spöke?!
  • Magda78

Smultronhjärta skrev 2009-01-19 20:56:52 följande:

Jag är extremt åksjuk i vanliga fall- måste typ köra bilen själv Postafen testade jag i helgen och blev ännu tröttare- sov hela lördagen och gick ändå och la mig vid 22 igen Maken tycker jag är såå tråkig hehe. FSkatt:
    Detta har även jag missat men så har jag varit away sedan i fredags em och det är inte bra att vara borta härifrån så länge
    Självklart vill jag ju gratulera - GRATTIS! Vad roligt!
  • Magda78

Gratulerar Smultronhjärta idag också då det är mer "officiellt"
    Jättemysigt med liten bäbis! (säger jag vars pytte hunnit bli 7 1/2 månad)

• Magda78

Tjollabolla skrev 2009-01-20 16:45:42 följande:

Hej flickor! Hur är läget idag? Jag är shoppingsugen!! Sambon är och hämtar vår nya soffa som vi beställde i i början av november, ÄNTLIGEN!!! Finns Molos blåa stjärnbyxor kvar nånstans? Dum som jag var så köpte jag inte dom igår när dom fanns på EST...
    Tyvärr verkar det vara så att "alla" jagar stlk 92 här i tråden så det gäller att vara snabb om man skall hinna med att knipa någon men kanske kanske att det kommer "påfyllning" av vissa plagg sedan har väll alla inte fått än heller? *hoppas*
  • Magda78

Någon som har både vovvetröjan och Åhléns gröna velourisar som har testat den kombon? Borde passa...

• Magda78

ängeln83 skrev 2009-01-20 17:24:29 följande:

Tjolla Klart du måste köpa linnet också ju, det är verkligen ett MÅSTE. Hum, alltså 92 räcker gott och väl till Liam, det är ungefär 4 cm längre än tröjorna i baby 92. Ha ha, meeeeen, dom röda velorisarna är ju sååå fina till dalmatinerna, fast min nya favorit kombo blev nog denna:
    Ja, men det besvarar ju nästan min fråga. Då borde det ju även vara tjusigt med de gröna från Åhléns
  • Magda78

Buttelina skrev 2009-01-20 22:51:55 följande:

la till en ny länk i ts... vad tror ni? de levererar fraktfritt vid köp över 50 pund? även till sverige
    Här är en till som har billig frakt om man tänker på att det är från UK alt. fraktfritt: www.littlesunflowers.com/
  • Magda78

Buttelina skrev 2009-01-20 23:22:31 följande:

vad har du shoppat?
    Den där gröna har jag suktat efter läänge men inte hittat rätt stlk... vad som nu är rätt stlk men jag tror 86/92. Eller vad tror ni andra om hon har 92 i kik*kids velour... Småfolks klänningar är ganska långa, eller?
  • Magda78

Buttelina skrev 2009-01-20 23:31:38 följande:

ja de är ganska stora i strl. den gröna är sååå underbar åhh det är den finaste småfolk klänningen jag äääälskar den
    Ja, den är verkligen jättefin!
    plinga om det blir sambeställning då hoppar jag nog med med en sådan grön fiin klänning!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12