Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smileycat skrev 2009-01-18 22:08:30 följande:
    Kikar in lite medans gnällspiken sover.. Han har sån magknip emellanåt stackarn.. Han verkar bara äta o sova just ju, alltså värre än vanligt.. någon tillväxt period eller så..Haft Ebbis sjukling hemma hela veckan o sen Vanja oxå sen i torsdags, inte en lek med tre barn själv när man är ovan.. Pust..Men wow, vad underbart ändå måste jag säga.. =)Men det är mkt o fixa nu oxå så jag kikar in o läser o kikar på lite nya fina molos, men hinner inte göra så mkt själv på webben.. Vill lägga ut bilder, köpa lite nytt o så menmen, snart så.. Sorterar ur garderober så jag ska Tradera lite sen, när man får tid? (Vad är det? )Ska tex på en till begravning på fredag min farfar gick bort nyss i cancer, han med..Men ville mest rådfråga.. Hur gör man med en "unik molo-tröja"? Har en tröja som måste ha blivit missfärgad.. Så nu är den one of a kind..Det är pingvintröjan med rosarandig ärm som nu har fått lilarandig ärm.. Tss.. Inget kul..
    Kul att se dig här!

Trist med magknip på den lilla. Hoppas att det ger sig snart. Antar att du redan testat med Semper eller Minifom? För oss hjälpte Minifomen på Noels mage. Han skrek de första månaderna.

Jag beklagar att din farfar gått bort *kram*
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 22:25:54 följande:
    Lindex byxorna är ljust turkosblå, helt uuuuunderbara i färgen
    Måste nog ta en liten runda dit vid tillfälle. Iofs har jag ju redan ett gäng velourisar och fler på gång men de går ju alltid åt. Särskilt om man som jag gillar enfärgade nederdelar mest.
  • Duntoffla
    jacao skrev 2009-01-18 22:50:14 följande:
    Jaaaaaa och nu börjar det bli liiite irriterande Snart 2 timmar sen jag laddade upp dem, så lång tid har det aldrig tagit förut! Kanske blev nåt fel?
    Förra veckan tog det flera timmar för mina. Det stod nu när jag skulle lägga in att det kan ta upp till 5 timmar pga hård belastning. Avvakta till imorgon så ska ni se att de är inne. Trist dock när man räknat med att folk ska kunna se dem samma kväll
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 22:52:09 följande:
    Har du fått dom fina velourisarna från den blogsidan? Minns inte vad den hette.. Mysungar? Hur var dom?
    Nej, inte än. Har "beställt" dem idag men fick se bild och de ser fina ut i alla fall. Kan avlägga rapport när de kommit.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 23:25:24 följande:
    Usch va fasen det är ju söndag! Ja måste sova! *förvirrad* haha! Godnatt
    Jag måste också knoppa nu. Premiärdags att lämna Noel på dagis imorgon. Nervöst!
  • Duntoffla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-18 23:28:03 följande:
    Duntoffla skrev 2009-01-18 23:26:25 följande: Lycka till imorgon med dagislämningen!
    Buttelina skrev 2009-01-18 23:28:12 följande:
    jag ska med nanna. hoppas lämningen går bra!Sov gott
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 23:33:05 följande:
    Åå Lycka till!!! NU ska jag sova
    Tack! Det ska nog gå bra.

Sov gott allihopa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12