Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 22:37:45 följande:
    Godkväll Har ätit så mycket godis att just nu orkar jag inte med nån shopping Allt bra med er?
    Haha...jaså, frosseri på kvällskvisten?

Här är allt bra. Kom hem från frissan för en timme sen. Lååång dag utan skrutt.
    lillronya skrev 2009-01-19 22:38:41 följande:
    Japp det är det!Med dej med?
    Japp, här är det bara bra! Har så mycket mer energi nu när jag jobbar konstigt nog.
    Nova76 skrev 2009-01-19 22:40:14 följande:
    halloj!Tokshoppar inte så mkt nu längre men lite har det blivit på sistone, får hem lite imorgon förhoppningsvis Du, tänkte fråga dig, har Poppilopp inte hela sitt sortiment på nätet? Vet du?
    Hallå vad väntar du hem?
    Poppen har ännu inte fått in allt. Vet att det kommer en laddning till men annars är det nog bara det som syns på webben så det är inget jätteutbud tyvärr. Vet att dalmatinertröjan fanns i butiken också men bara ngn enstaka.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-01-19 22:49:23 följande:
    DuntofflaJa fyyy, har världens ångest nu, vi som har godis förbud på veckorna *slår mej själv på fingrarna*Är du brunett nu då? Mmm, har du inte träffat han alls idag då?
    Ajaj då!

Japp, nu är jag mitt gamla jag igen. (egentligen inte men jag trivs med riktigt mörkt hår)

Jo, jag lämnade Noel på dagis imorse men han sov när jag kom hem
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-20 21:28:29 följande:
    ja gud ja! noel måste ha en sån!
    Ja, jag tror nog att han faktiskt måste det. Jag som inte skulle köpa så mycket mer suits...
    Hmm...är den också stor? Tror du 86 räcker?

Och kan man någonstans se bild på dino-suiten?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-20 21:41:46 följande:
    hmm jag har 92 till lillebror och jag tycker dom är lika långa som innan... dock är benen kortare men axel/grn måttet större. något bredare också.. jag tror 86 räcker till noel. ronya har ju det till emilio...dinosarna kan du se på llm... den suiten som just dom har i strl 86 är UNDERBAR i printet. dinosaurierna är underbara och vattenfall på magen
    Då kör jag på 86 och den suit jag råkat beställa i 92 får vara kvar. Någon gång kan han väl ha den

Är lite sugen på att shoppa mer än min dalmatiner och det som jag har på gång från Poppen men samtidigt vill jag ju ha något kvar att shoppa nästa helg också då vi ska på en liten shopparunda. Måste nog se dinosarna IRL. Kan inte helt bestämma vad jag tycker om dem...
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-01-20 21:44:09 följande:
    Rea har de till 70% på minishop i göteborg! Någon som varit där nyligen? Värt att skicka mamma?
    Jag var där i december och då hade de massa fint men jag kan tänka mig att det är aningens mer utplockat nu
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-20 21:56:11 följande:
    Haha jaa, hon hade väl en helt underbart härlig hög   Nej tjejer, lovade sambon att vara lite social *harkel* det var visst två timmar sedan så gotta go Kikar nog in och nattsuddar senare
    Ja, jag minns att ett tag visades massa fina linnen i BT.

Jag borde också vara social innan det är sovdags.

Go natt tjejer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12