Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tackar! Jag är så himla glad - och lite överraskad, vi hade precis bestämt oss för att börja verkstan.

Kaninbody, lammsuit och annat jag har liggande nya hemma som jag tänkte sälja nu åker tillbaka i lådorna.

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

ja det är mysigt med bebisar. Du får skaffa en till?

Nä nu ska jag lägga mig, ville berätta de omtumlande nyheterna!

GODNATT!

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    THEA och Grodan skrev 2009-03-11 22:23:12 följande:
    Grattis Är sååååå avundsjuk, vi har nu försökt i snart ett år, så nu blir det snart en -10:a för oss
    håller tummarna för er bebisverkstad!

Det är så himla olika, inte sant? Med mitt ex funkade det inte alls, vi provade provrörsbefruktning efter 5 år, inget resultat då heller - med min "nya" make blev jag gravid på 2 månader första gången och nu på 10 dagar...
  • Damien och Adrian

Åh vad söta ni är som grattar till min graviditet! TACK!!!! {#lang_emotions_kiss}

Jag har i flera veckor samlat på mig bilder på köpta kläder och bilder på D när han använder dem första gången, men jag tycks alrig ha tid längre att lägga in i BT och i galleriet.. Ska försöka ta mig i kragen, tycker det är så mysigt att ha superkoll på hobbyn.

Sjuk man är va - det första jag funderar över är inte att ett nytt barnrum ska inredas sen eller diskutera så mycket kring barnet utan om könet och kläder... Jag tycker att det vore kul med en flicka och lite klänningar men grabbar är ju så härliga med. Färdiga namn har vi redan på både pojk och flicka, det bestämde vi när Damien föddes. Så det är inte mkt mer än kläder som behöver diskuteras nu, eller hur?

Sitter på jobbet och har svårt att inte berätta än, man är skakis i benen och kroppen, mår lite halvtaskigt men jag vill hålla tyst 6 v till eller så. Blir svårt!{#lang_emotions_surprised}

• Damien och Adrian
    Svar på #39621
    ang Tradera:

vissa av plaggen går ok, jag lägger ut lite hela tiden oavsett, de brukar säljas till slut iaf. Men jag sätter aldrig 1 kr. Jag ahr ca 20 auktioner ute nu, mer hinner jag inte lägga ut, men resultatet är blandat som sagt....
    loveliva skrev 2009-03-12 11:17:03 följande:
    GRATTIS ALFRED PÅ 4-ÅRSDAGEN !!!!! GRATTIS INCOMMUNICADO TILL LITEN I MAGEN Vilket underbart vårväder i dag !!!!  Kallt i luften, men solen börja värma nu ju, underbart !!Något som inte är lika underbart är att Hilda fått bronkit igen Så får hon det en gång till är det astma säger läkaren. Huuuaaa inte kul Chanserna är väl inte jätte goda att hon ska klara sig undan astman med en pappa med astma och att hon hade RS som nyfödd.Men hon är iaf pigg & glad nu
    tackar, ni är så söta!

Angående att inte säga på jobbet så är det så att jag inte är fast anställd än och ska vara ärlig men vill avvakta så jag inte släpper en bomb som man inte vet håller... v 13 är jag säker.
  • Damien och Adrian

loveliva:

vad tråkigt med bronkit! Stackare!

• Damien och Adrian
    Tack igen för alla härliga gratulationer! {#lang_emotions_kiss}

Rååsa Smurfen skrev 2009-03-12 12:08:45 följande:
    klart kläder är det viktigaste   tror att du som duktig på att shoppa hommer att få en enorm gardrob med klänningar om det blir en tjej  ,kul men farligt för plånboken med tjej i allafall för mig
    haha, ja! Damiens små kläder är ju sålda så en grabb till blir väl nästan lika dyr ändå.
  • Damien och Adrian
    FlowerPowerMama skrev 2009-03-12 14:09:48 följande:
    Jag kör med Traderas ProLister nu, Tradera sa att det skulle gå snabbare att få ut auktionerna med det programmet. Powern har ju tagit över tolv timmar de senaste gångerna för mig så jag klagade, och då tipsade de mig om detta. Håller på med de sista auktionerna som ska ut nu, har 66 ute just nu och lite fler ska ut, bara sommarkläder.Får se om ProListern är snabbare, är ju så trist att sitta och fixa för hand...
    åh något man ska ladda ner alltså!
  • Damien och Adrian

Jag har stlk 24 till Damien, den är en stlk 22.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12