Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hallojs! Köper ni nåt?

Tjollabolla skrev 2009-02-01 14:22:20 följande:
    Var har ni hittat megablocks? En kompis son hade sådana och Milo älskade dom.
    toys´r´ us i Göteborg säljer stora säckar med megablocks. Vi har massa duplo också, men Damien är lite för liten, han tar hellre de stora just nu (1,5 år ca).
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Vi håller på att boka hotell i GBG i juli, känns knepigt att boka hotell i sin egen hemstad! (flyttat till Skövde).

En del jag la ut på T igår är redan sålt, gissar att en del av er som är här köpte, särskilt de som betalade direkt kände jag minsann igen! Såna köpare skulle man ha jämt!

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-02-01 14:50:17 följande:
    GRATTIS  vad kulMer molo pengar hi hi
    exakt! Sålde ju lite lurvisar o Holdenjacka i veckan med så Ds konto är fyllt, jjag väntar bara på att få göra av med pengarna på Katvig o Molo!

Hur mår du idag? ledig?

Är det någon som har tips på lekhage el pool man kan köpa nu? jag letade vid jul till Ds bollhav, han har en för liten pool i babystorlek. Men det är svårt hitta sånt nu. Vi har en rutchbana vi tänkte ställa i så han kan åka i sitt bollhav!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 14:47:12 följande:
    Jag köpte plattor som jag fick skära till och slipa kanterna på så att hela bordet täcks- sen limmade jag fast alltihop och ställde en plastback på hjul under för duplosarna Plattan:www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=3038&His...|1617
    jag har funderat på att köpa ett bord med stolar som de ofta har på bvc osv, sånt för duplo med lådor i mitten för själva legot. Men man kan ju göra ett själv... bra idé!
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-02-01 14:59:37 följande:
    ja jag har varit ledig både fre o lör o sön. kryss i taket, vet ite när jag var ledig sist 3 dagar i rad. jag har fotat lite och vägt till t men håller mig ett par veckor till att lägga ut. Skall bli spännande för jag har massor som är för litet nu så jag måste ju bli av med det och sen är det ju så spännande att följa T hela vägen till slutet. har börjat lägga ut på 1 kr ock det är ju sjukt spännande
    det är tufft, det vågar jag inte som sagt - inte än! D har växt ur en hel stlk så jag lägger ut mkt nu, det är hälften kvar men jag orkar inte plåta och beskriva mer just nu, haha!

Gott att vara ledig, det behöver man!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 14:54:58 följande:
    Det är nog en sådan säck som Max fick när han fyllde ett- superbra för motoriken!Ganska snabbt flyttades intresset till Duplo men jag tror mycket av det beror på att maken tyckte det var mycket roligare att bygga Duplo än Megablocks Numera får samtliga gäster här snällt följa med in på Max rum och sitta vid hans bord och bygga Duplo eller ja, det räcker att de sitter och tittar på när han bygger
    vi bygger mer än Damien, haha, vi vill bygga även Duplo, men de kastar han mest omkring, trots att vi köpt även djur osv, de är ju roliga, men inte klossarna. Megablocks däremot bygger han gärna med. Tror han inte är redo motoriskt än.

Vi köpte även massor med briotåg men skenorna slänger han bara omrking med mest, särskilt när det ändå går sönder av hans manövrar, han förstår inte riktigt än. Klossar ska vi inte tala om, han bygger 4-5 st sedan slängs de bara omkring..
  • Damien och Adrian
    Nogula skrev 2009-02-01 18:34:48 följande:
    August har den grå stjärntröjan med rosa och gröna stjärnor och gröna ärmar. Vad är snyggast att ha på benen till?
    Katvig mintgrön velourbyxa, jeans eller Molos cirkusbyxa från samma kollektion.
  • Damien och Adrian

Hej alla, har Katvig fortfarande inte kommit?

• Damien och Adrian
    saturnina skrev 2009-02-04 13:52:49 följande:
    Fanns lite på ajabaja.
    tackar! :-9 Inget av det jag väntar på dock.... vill ha t-shirts och velour.
  • Damien och Adrian

Hejsan! Lagt in lite bilder i BT - shopping och bilder på D. Favvokläder just nu är dinokläderna och Cuba cars, oj, vad fin han är i dem!

Maken ropar att kvällsfikat är klart, mm gott!

kikar in imorgon som vanligt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12