Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nika skrev 2009-01-21 20:06:53 följande:
    Duntoffla: aha.. synd.. har haft nanook overall till dottern som jag har varit jättenöjd med.. skulle vilja ha en stl större till nästa vinter.. för så dyra som de är så skadar inte lite rea
    Vet du exakt vad modell heter och vilken storlek/färg så kanske jag kan kolla åt dig?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-21 20:11:19 följande:
    hehe sorry men den suiten är fin! och lillebror älskade den! fiiiin bil sa han han har inte velat ta av den på hela dagen
    Jag gillar tröjan så jag kommer säkert gilla suiten också. Hoppas bara att den kommer till användning också.
    Nika skrev 2009-01-21 20:11:20 följande:
    hah.. ska kolla det.. men det är den dyraste overallen (förstås ) .. den som har vattenpelare 20 000 och extra varm stoppning.. kostar 2200ord.. stl 122 helst röd men blå går också bra
    Jag hoppas bara att min lön hunnit komma innan dess. Vet inte alls utbudet där då jag var magsjuk förra året och mamma shoppade åt mig. Det var då en del gamla saker men till bra priser. Var går din smärtgräns prismässigt i så fall?
  • Duntoffla
    Nika skrev 2009-01-21 20:14:34 följande:
    tofflan:vet inte exakt vad modellen heter.. de skriver ju inte ut det.. men så här står det på eleraff.... ord pris 2295 En vinteroverallernas ”Rollsroyce” tillverkad i ett 100% vattentätt och andande yttertyg med membran av absolut högsta kvalitet. På den här modellen har såväl funktion som utseende satts i första rummet. Liftkortsficka på nedre vänstra ärmen. Bröstficka och tuffa benfickor i pilotmodell, samtliga med vattentäta blixtlås.Märke:Nanook Material:2L DermizaxEV™ 200-235 g/m2 Primaloft® 133gr/m2 Hur mkt rea brukar det vara?
    Jag inboxar
  • Duntoffla
    Nika skrev 2009-01-21 20:17:20 följande:
    Duntoffla: jag ska höra med en av mina värdinnor.. hon är släkt med de som har nanook.. hon kanske kan fixa fram ngt så att du slipper.. men annars så inboxar jag dig ang det!... är det på lördagen?
    Ja, det är på lördagen. Och kolla med din kompis. De kan säkert ordna det. hojta till annars.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-21 20:28:55 följande:
    Grattis! Vad skoj! Mina går ut imorgon, har en del som jag gärna vill ska stiga liiite till.... *hoppas på ninjor*
    Jag hoppas också på lite ninjor på söndag. Det började bra men har avstannat lite nu
  • Duntoffla
    jompa skrev 2009-01-21 20:33:01 följande:
    Så var det för mina med men de kom igång igår igen och gick ut nu ikväll.
    Gick dem bra? Tycker nästan alltid att det är de 2 sista timmarna som de börjar ticka på så jag hoppas att det blir lite bättre.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 20:35:01 följande:
    God kväll Kikar in innan jag ska natta mig själv*ögonen går i kors*Tjolla: Underbart fin soffa- tur att den blev godkänd
    Go kväll!

Allt väl förutom tröttheten? Hur långt har du hunnit nu förresten?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 20:43:10 följande:
    Nja jag har hunnit för kort för att slappna av om man säger så Dock har jag insett att keso fixar mitt illamående lite så idag har jag bunkrat på Ica så nu vaknar mitt shoppingbegär till liv igen Dock suktar jag efter Småfolk mer än Molo nu faktiskt
    Jag förstår. Bra med något som funkar mot illamåendet i alla fall. Förhoppningsvis går det snart över. Mådde du illa med Max också? Jag har ju bara en ny Molo hemma av det allra senaste men är nästan ändå lite mätt. Man ser det så ofta i BT så man tröttnar fast man inte har det. Har Småfolk släppt nytt? Jag hade en Småfolksperiod nu under julen och har bunkrat lite Men jag hoppas på att komma iväg på salgen i alla fall.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-21 20:46:11 följande:
    hej, vad shoppas idag? Jag har lagt in dagens post i BT + bild på Damien i en alldeles för stor rainbowjacka. Den har växmån kan man säga.

Hej hej!

Fin shopping och fin ny presbild

Jag shoppar inget idag. La en liten order på 2 suits igår samt att jag har lite på väg hem till Poppilopp. Annars är det lugnt.

• Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-21 20:46:16 följande:
    god natt alla, jag mår så illa nu så jag skall gå o lägga mig o hoppas att jag sover bort det. kram kram
    Go natt vännen! Hoppas att huvudvärken släppt tills imorgon. Sov gott!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12