Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 21:15:00 följande:
    Bubblan såver Å tror min vovvesuit är felsydd den är liksom alldeles vid i halsen på ena sidan, precis som om kantbandet är för långt..  Måste reklamera den *snyft*
    Vad trist!
    Fiffa5 skrev 2009-01-22 21:15:08 följande:
    Funderar på en vovvesuit i stället men det tar emot att betala 349 kr för en suit! Tycker inte ni att det är DYRT??? Fast det kanske ni inte gör eftersom ni handlar suits o annat hej vilt, hihi
    Det ÄR dyrt men tänk på att du använder den istället för 2 plagg (tröja och byxa) och vips känns det inte få farligt längre. Sen är det ju bra andrahandsvärde

Tedags här!

Cu
  • Duntoffla
    H04 A07 skrev 2009-01-22 22:22:31 följande:
    En lite fråga om salg. Hur gör ni som inte bor långt ner i Sverige? Åker ni tåg eller samåker ni dit? Är väldigt sugen på en salg i alla fall, Molo, men blir rätt dyrt att åka själv. Är det några som planerar att åka från Östergötland eller norra småland skulle jag vara intresserad av att hänga på. Gäller bara att jag bokar in ledigt den helgen också. Brukar det finnas lite av allt (fleece, vinterkläder och "vanliga kläder) där då?
    Jag kommer nog ta tåg på en av lagersalgen och på den andra åka bil. (Småfolk och Molos)
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-22 22:27:25 följande:
    hmm. Måste fundera. Vilken strl har Isabel i klänningen?
     Ja, jag tror att särskilt bilarna kommer vara fina på.

Hallen blev supercool! Är ni nöjda?
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-01-22 22:42:37 följande:
    Är bilen full?? Får man skicka in sambon i era barns garderober?? Skrek tidigare i kväll att nu j.... får det vara nog med kläder(kan det bli det??) och då har jag 2 barn som delar på en byra m 4 stora lådor och 6 små, en äldre ikea.
    Tror att vi kanske är så pass många härifrån men man vet ju aldrig hur det blir i slutändan

Min son har en halvfull garderob bara. Mycket av det jag köper används ett tag och säljs sen så den hinner aldrig bli proppfull.
  • Duntoffla
    JuliaochNelly skrev 2009-01-22 22:46:34 följande:
    usch nu får ni inte prata lagersalg hade ju tänkt åka men nu när vi flyttar till sthlm i mars så blir det ju apa långt & åka
    Jag bor ju utanför Sthlm och ska åka
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-22 23:23:25 följande:
    haha kolla in denna knubbsälen liksom
    Åååh vilka goa kinder!  *nyper lite*

Nu måste jag nanna.

Go natt tjejer!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-23 22:43:02 följande:
    Godkväll!Nu är äntligen let´s dance slut. Tittar med barnen varje vecka.
    Äh men missade jag det nu... Vem åkte?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-23 22:47:11 följande:
    Nä det var det inte, men jag hade hellre sett Carl-Jan åka.
    Ja, sa till sambon att han verkar ha en pinne upp i röven och det blev ju rätt träffande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12