Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-23 23:53:00 följande:
    ja eller hur, lite "farlig" 60tals scen från en gammal goding fast du och jag är ju en av de få som gillar pickadollorna men men folk får gärna bojkotta detta printet för då blir det mer kvar på rean sen till moi
    Jag tycker att det ser ut som om han har blod på tröjan. Hon kanske är döende?
    Jag är inte heller så superkänslig även om jag förstår att en del blir upprörda över pickadollerna. Även om jag tyckte att printet var fint så behöll jag aldrig den suiten. Kände att jag inte orkade med alla folks reaktioner plus att det ändå inte kändes helt 100 av ngn anledning. Sambon som jagar tyckte att den var superfin med gamla fina pistoler. Lite skillnad mot K-pistar
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-23 23:56:15 följande:
    Men jag tycker att det ser ut som du klarar dig rätt bra ändå, trots åldern..
    Jag shoppar ju inget alls längre. Har helt tacklat av
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 23:58:49 följande:
    Jag gillade pickadollerna men tyckte suiten var ganska trist annars. Sambon ääälskade den, såklart....
    Ja, alltså färgerna var väl inte hundra roliga men själva printet rätt fint. Tror den tilltalar killar.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-23 23:59:32 följande:
    ja pistolerna är ju 10 ggr "värre" än detta printet. Jag tycker detta nya printet är skitcoolt och isabel bryr sig inte ett dugg om hon har det eller kossor eller pärlplattor på sig.
    Det jag iofs skulle kunna "se" i detta print är att hon blir hållen mot sin vilja och det känns ju inte helt ok. Har inte sett resten av printet för att se sammanhanget
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:03:46 följande:
    Det beror ju på i vilket sammanhang hon blir fasthållen
    Jo det är klart men är det lite kinky kanske det inte hör hemma på ett barnplagg direkt heller

Jag kikade tillbaka nu igen och han har ju definitivt blod på sig och hon kanske blivit skjuten och han hjälper henne? Äh, jag vet inte. Skitsamma!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-24 00:07:21 följande:
    äsch det bryr jag mig inte om det ska ju föreställa att det är taget ur en film. hela leggingsen har lite detektiv/film/mysterier/50-60tal tema typ... på mina leggings är där även en man som röker en fet cigg i dont care, dom är fina
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:08:22 följande:
    Nej det gör det ju inte Ja blod har han på sig. Och eftersom det är filmprint så kan det ju mkt väl vara så som du säger, det tänkte jag oxå på. Hon kanske faller bakåt liksom och han fångar... Hmm ja det kan man ju spekulera om i evigheter och tro vad man vill, vi lär ju aldrig få veta!
    Ja, vi lär nog inte det

Jag hade troligen inte ens sett det om inte ngn påpekat det.

NU ska jag nanna så jag orkar gå upp när Jompa kommer imorgon.

Go natt tjejer!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-24 00:14:57 följande:
    uppe på högra benet på insidan ser du mannen som röker en cigg (eller är det en jolle )
    Man ser ju knappt. Inte så att man direkt studerar när plagget är på
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-24 00:18:59 följande:
    Näe, tjejer måste gå igen. Har ju faktisgt systeryster på besök *sitter å löser dator problemet jag* CU bejbs
    Haha..din filur! Du får säga att du löst "problemet" nu då
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-24 00:22:02 följande:
    nä precis. inget alls jag hade tänkt på om det inte hade påpekats här i tråden. varken blodiga överfallsmannen eller jonitrökaren

Man kan ju diskutera i det oändliga. Barn springer ju omkring med låtsatspistoler, svärd osv och leker krig. Inte heller helt politiskt korrekt då kan man tycka.

Nåväl...
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:23:15 följande:
    Vad har ni nu köpt ur Molos vårkollektion flickor?? Kom på innan att jag köpt en del...  Gröna stars byxorBlåa stars byxorRegnbågsbyxorHängslebyxorna Turkosa stars byxor DinobyxorRutiga byxorRegnbågströjaDalmatintröja Grön starströja (på väg hem)Cuba Cars tröja DalmatinsuitAstronautsuit Hmm. Oj vad många byxor! Betyder det att jag måste köpa fler tröjor eller....
    Oj! Ja, det "saknas" lite tröjor
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-24 00:26:57 följande:
    Hehe jaa... Ska inom pop imorgon tänkte jag, måste köpa nya strumpor! Nästan alla våra är för små eller har hunden tuggat upp dom. Hoppas att det finns lite baströjor kvar på rea...
    Ja, deras ribbade baströjor gillar jag. inte så dyra heller.
    Buttelina skrev 2009-01-24 00:29:04 följande:
    ojdå ingen dålig lista vilka är dom rutiga byxorna
    Jag är nog allt som oftast politisk inkorrekt

Sova var det ja...

bye bye!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12