Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-01-23 22:51:24 följande:
    Godkväll tjejer! Allt bra? F är ute och dricker öl ikväll så jag kan sitta här med gott samvete hur mkt jag vill. Ser att ni pratar Let's dance. Tycker att det inte var fel som åkte även om jag hellre sett Kitty åka..
    Go kväll!

Fina M i BT!

Skönt med lite egentid ibland

Ja, Kitty är ju ingen stjärna hon heller. Eller Cramne
  • Duntoffla
    trunken81 skrev 2009-01-23 22:57:28 följande:
    Hej :)Min sambo är bortrest i nästan 2 veckor nu, så idag har jag shoppat lite!3 nanoouklänningar och ett dalmatinlinne! *wiiieee* det finns så mkt fint i nya kollektionen så nu måste jag börja köpa på mig
    Hej!

Haha..."när katten är borta dansar råttorna på bordet"
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-23 23:03:09 följande:
    Mig med.. Känns som det kvittar.. Är på jakt efter en röd NS jacka vct i 92, nån som sett? 92 är slut på rea överallt.. Har ju köpt byxorna så nu måste jag ju bara hitta jackan..
    Nope. Har inte hunnit testa den än. Har mer eller mindre bara varit raka vägen till middagsbordet och sen nattning. Imorgon kan jag kanske testa.
    trunken81 skrev 2009-01-23 23:04:02 följande:
    *ASG* Bäst att passa på  Men han hade lovat mig shoppingpengar, men GLÖMDE föra över och har bankdosan med sig *morr* så nu får jag vänta på mina extra shoppingpengar tills han tar sig till nåt internet i Italien  
    "glömde"? Jojo, det brukar heta så

Själv blir det nog inte så mycket shopping som jag trodde då min klant-sambo krockat med "min" bil och vi tvingas byta hela bakluckan. Det är charmen med nyare bilar, de är gjorda av skräp och går de sönder på ett ställe måste hela skiten bytas. 5000 kr i självrisk plus 1000 till den han krockade med. Surt sa räven...
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-23 23:24:11 följande:
    Hej töser Men fyy vad surt
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 23:25:07 följande:
    Näääe fyyy vad surt!! Du som sett fram emot att shoppa loss. Avskyyyr att lägga pengar på bilar, vi betalde 6000 till verkstaden denna månaden. Lagom kul när bilen är värd max 15!!
    Ja, det är riktigt surt. "Ok" om bilen gått sönder av sig själv men att sambon inte kan se var han backar på en parkering är så jäkla onödigt. Sen är det förvisso aldrig kul när bilar går sönder för det rör sig alltid om stora pengar. Vi har ju sedan vi köpte den fått göra 2 datorgrejer som kostat oss nästan 20 000 kr. Inte kul när man inte haft lön. "tur" att jag börjat jobba igen nu och fått lön.  Det är ju verkligen ingen höjare som för er när bilens värde inte är så högt heller

Jag överlever väl utan tokshopping men det suger lite. Ska i alla fall kika lite på utförsäljningen imorgon samt hämta ut det jag bokat på Poppilopp. Får ju in lite Traderapengar och förhoppningsvis en liten slant från FK för december.
  • Duntoffla
    Skatten- du vet att vi ska till Änglarna nästa vecka va?  (jag får väl mest kika )Om du vill ha något shoppat
    Preggi skrev 2009-01-23 23:24:29 följande:
    Duntoffla- Hur går det med jobb och dagis och hämta och lämna. Får ni ihop det? Känns det ok att jobba?Tränar du nåt nu? JAg måste komma iväg nu. Ska försöka boka in fasta pass jag kör varje vecka. Har inte kommit iväg än i år.. Måste skärpa mig...
    Det går bra med pusslet tycker jag. Jag lämnar för det mesta och hämtar en dag. Jag tycker det är så skönt att ha börjat jobba igen. Jag behöver verkligen den biten i mitt liv märker jag. Jag tränar 2-3 gånger i veckan nu. Morgonpass har det blivit en gång men målet är 2 dagar. Sen lunchpass också. jag tror definitivt att man ska ha fasta dagar/pass man tränar. Skriva in i kalendern som vilket möte som helst. Annars är det lätt att det inte blir av.
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-23 23:39:58 följande:
    Surt med bilen! Vad är det för utförsäljning du ska på?
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-23 23:40:35 följande:
    Haha jaa, varför köpte man inte mer lixom??Ookaaj, jo nov vär aj äm
    Nanook- ytterkläder med andra ord. Känns lite trist att köpa nu men bra inför nästa "vinter".
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-23 23:46:26 följande:
    Nej, vi har grubblat som 17 och kan inte komma på någonting!!
    Bra att du upptäckte det i alla fall och kunde byta lösenord.
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-23 23:48:51 följande:
    ja ellerhur? Kom ju knappt hem med nånting ju..
    Va? Har du tappat stinget?

Du får väl följa med på lördag igen
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-23 23:52:01 följande:
    Ja, jag är lite rädd för det.. Jag har faktiskt varit väldigt sansad i mitt shoppade senaste månaderna. Vad har hänt? Det måste vara min höga ålder, jag orkar helt enkelt inte shoppa i samma tempo..
    Haha...förstår du nu hur det är för mig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12