Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-29 14:22:11 följande:
    God eftermiddag!Hemma efter en halvdag på jobbet. Resterande del av dagen vabbar jag.Shoppar ni något?
    Jessie har 40 graders feber, hur är det med N???
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-29 14:31:34 följande:
    Usch då! Stackarn krya-på-sig-kramar från oss! Noel har inte feber längre men är rätt gnällig, snorig och hostig. Han fick vara hemma idag också. Imorgon är Andreas pappaledig så jag hoppas att N kan gå på dagis på måndag igen.
    Tack sötnos o kramar kommer tillbaka till er.
    Tråkigt med snor o dyligt för det är så seglivat. De små sötnosarna kan ju snora i flera veckor ju
    Jessie vägrar alvedon också så vi har fått lägga det i vällingen men jag får väl köpa sånna till rumpan till nästa gång. Nikki är tväertom, hon tycker det smakar godis hi hi
  • nikki2006

vad bra att många av mina bästa polare är inloggade nu.
    Behöver lite hjälp, skall till lillrionya imorgon o vet inte riktigt vad jag skall ha på flickorna.
    Här kommer förslag till jessie, kom gärna med andra förslag om ni kommer på nåt, ni vet ju ungefär vad jag harFlört

• nikki2006

ingen som vill hjälpa en förvirrad mamma?????????????????????????????

• nikki2006
    JuliaochNelly skrev 2009-01-29 16:57:20 följande:
    kopparna & svarta tröjan dalmatiner leggings & katvig velour kläningen tycker jag är super fint
    tack för vditt svarKyss
  • nikki2006

måste laga mat men jag kommer tillbaka senare o läser ikapp, så fortsätt gärna svara på kläd vals frågan kramkram

• nikki2006
    Preggi skrev 2009-01-29 17:00:33 följande:
    Jag håller med. De hade jag valt..
    tack för hjälpen. Såg förrästen din lilla flicka för någon dag sen i sin nya lurv o jag röstar för att behålla. Den framhäver hennes underbara ögon såKyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12