• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-21 22:43:05 följande:

mina föräldrar kommer hit imorgon och på fredag så ev. kan de fixa något i så fall (får man skriva så här??!)vet du förresten om Allan Brallan har fått in nya Molo?
    Nope inga nya molo på AB... Var där och kollade och de kör fortfarande rea...

Usch jag kan inte bestämma mig om plagget...
  • Myggis

Nova76 skrev 2009-01-21 22:48:49 följande:

fortfarande rea? iofs sa hon att hon hade beställt nya fleece men inte betalt dem eftersom det var så många av de gamla kvar... kanske samma med det andra....vad är det för nåt? inboxa
    Sänkt rea till 40-70%. Finns inget roligt kvar nu. Men jag var där och grävde i lådorna. Fyndade djungelprint t-shirt 60 kr och Katvig velourjacka 80 kr. Men nu väntar man ju bara på det NYA!
  • Myggis

tinkerbell74 skrev 2009-01-22 16:18:28 följande:

Tillbaka från dagishämtning och mellis. Nu först fick jag mail från Poppilopp och inget av det jag beställde fanns.
    Trist!
    De svarar inte på mitt mail där jag frågade om de tog ordrarna i turordning... Fortfarande lite sur över att mina varor inte fanns...
  • Myggis

Pepper79 skrev 2009-01-22 16:22:29 följande:

Hmm jag har redan betalat in. Kanske måste kolla mailen. Men jag beställde typ 20 min efter att jag fått mailet om rean...
    Jag beställde 40 min efter mailet... Inget av mina plagg fanns... Men kanske prioriterar de dom som redan betalt in...
  • Myggis

Pepper79 skrev 2009-01-22 16:28:48 följande:

Men jag valde förskottsbetalning och betalade in i morse. Fast än har jag inte fått ngt e-mail. Så hoppas jag har fått dem. Fast 2 av 3 varor fanns inte kvar på hemsidan i rätt stl. Synd att du inte fick det du beställt och tråkigt att de inte svarar på ditt e-mail
    Mmm hoppas att du får dina plagg!
    Jag beställde 3 plagg och just nu finns ett av plaggen kvar på sidan, lite skumt. Men, men sparade pengar...
  • Myggis

Myggis skrev 2009-01-22 16:32:54 följande:

Pepper79 skrev 2009-01-22 16:28:48 följande:
    Mmm hoppas att du får dina plagg!Jag beställde 3 plagg och just nu finns ett av plaggen kvar på sidan, lite skumt. Men, men sparade pengar...
    Såg att de hade stängt webbshoppen nu... Det blev nog fler beställningar än de hade räknat med...
  • Myggis

Pepper79 skrev 2009-01-22 16:38:10 följande:

Oj då, de kanske blev överbelastade då. Hhmm börjar tro att jag inte heller kommer få några varor...Får väl väntao ch se antar jag, inte så mcket mer att göra
    Ja, vänta och se...
  • Myggis

H04 A07 skrev 2009-01-22 22:38:08 följande:

ängeln83 skrev 2009-01-22 22:30:02 följande:
    Jag bor i Ödeshög. Du bor väl i jkp? I så fall är det inte så lång till dig, jag har bara 6 mil till jkp. Skulle vara kul att åka på både småfolk och molo. Får nog börja spara ihop lite pengar, mannen tycker jag handlar för mycket kläder till barnen. Gäller bara att få ledigt (lägger schema själv men kan vara bra om någon som jobbar istället för mi). Brukar de båda två vara i maj/juni? Åker ni ner över dagen(=tidig morgon) eller blir det en hotellnatt?
    Hmm, ödeshög? Ligger inte Kidzshoppen där? Brukar du vara där?
  • Myggis

lillronya skrev 2009-01-22 23:09:28 följande:

Mitt också, fast i helt annan färg. Undras var allt detta blonda kommer ifrån? Tack så mycket! Dina är ju ena sötgull också.
    Om postis sköter sig så är guldhummel hos dig imorgon - eller måndag!
  • Myggis

God morgon!

Läste att LLM har fyllt på lagret, men ingen vovvetröja med stjärnärmar i stl 92? Eller redan slutsålda - igen?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12