• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

H04 A07 skrev 2009-01-30 12:45:39 följande:

Är alla inne på me an i, kommer inte in, står att de har så mycket besökare. Alla är visst nyfikna på deras nya kollektion
    Nope, inte jag. Gillar inte...
  • Myggis

Smultronhjärta skrev 2009-01-30 14:27:05 följande:

Åh idag var hela brevlådan full med paket bara till mig Ändå kunde jag inte låta bli att handla lite till..å andra sidan så var det en liten Småfolkströja och en gammal klassiker och dessa är aaalltid tillåtna att köpa enligt mig
    Vilka? *nyfiken*
  • Myggis

Buttelina skrev 2009-01-30 16:12:39 följande:

eller den gröna kik kiden med regnbågströjan under
    Åh, underbart!
    Har du fått din än?
    Jag har beställt en GRÖN...
  • Myggis

tinkerbell74 skrev 2009-01-31 23:05:35 följande:

Är det nån som vet om kidzshoppen brukar vara snabba med att sätta tillbaks pengar på kortet när varorna inte finns? Jag beställde ju på 60% och bara 1 av 4 varor fanns... nu när jag kollade kortet är ju ändå allt draget. :-/
    Samma sak för mig. Jag ringde dit i fredags och då sa de att pengarna kommer att sättas in under dagen. Men jag fick inget insatt i fredags. Dock är det ju helg nu så det kanske tar tid innan man ser pengarna. Har de inte kommit måndag eftermiddag ska jag ringa igen.
  • Myggis

Gaaah, jag som inte skulle shoppa idag...

Nu har jag köpt:
    Kik Kid och NS hos lillahelsingborg
    Kik Kid hos modelmini
    cheeky monkey velour på deras sida

Jaja, så går det när man inte kan låta bli...

• Myggis

Emeli Johanna skrev 2009-02-01 22:34:34 följande:

hej på er!lade in en beställning på lilla helsingborg och när jag betalade med kort så kunde inte sidan med "kvittot" på att det gått igenom visas? har inte fått orderbekräftelse än heller? någon annan som har haft det likadant?
    Japp, jag kom aldrig till sidan med "kvitto" men betalningen blev godkänd och beloppet är reserverat en gång på mitt konto.
  • Myggis

Nova76 skrev 2009-02-01 22:48:57 följande:

Hej du! Så det blev Kik kiden hos Modelmini?
    Japp, har haft koll hela gårdagen och hela dagen idag, men INGEN ville ju köpa den så jag var tvungen att offra mig!
  • Myggis

Emeli Johanna skrev 2009-02-01 22:55:25 följande:

Myggis skrev 2009-02-01 22:49:10 följande:
    Tack så mycket! Då kan jag lugna ner mig lite
    Ja, det är nog ingen fara!
    Vad beställde du? *nyfiken*
  • Myggis

Emeli Johanna skrev 2009-02-01 23:39:27 följande:

Myggis skrev 2009-02-01 23:01:19 följande:
    Fyndade en del katvig, väldigt bra priser! Blev två leggings, 3 t-shirts och underbara velourtröjan med "gamla" kragen. Alltid kul att fynda!!
    Ja visst är det! Själv köpte jag NS-hood (rea) och KikKid-dress (ej rea). Undrar om de har automatisk lageruppdatering...
  • Myggis

kristinah skrev 2009-02-02 00:04:01 följande:

var hittar ni NS på lillahelsingborg?sen letar jag nanoou-rea...
    Finns bara en röd hoodjacka i stl 80 och 86...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12