• Myggis
    Myggis skrev 2009-03-02 23:36:42 följande:
    Kan en kille ha denna? Säg ärligt!www.annacill.e-butiken.se/
    Gick inte att länka...
    Men den gröna snigelbodyn från Småfolk som finns på AnnaCill...
  • Myggis
    lillronya skrev 2009-03-02 23:40:09 följande:
    Ganska cool, faktiskt.
    Mmm, men jag är rädd att det blir lite "tjejigt" med det röda och de små blommorna. Kan inte bestämma mig... Tänkte ha den till de nya gröna wct-byxorna från NS.
  • Myggis
    jojoa75 skrev 2009-03-02 23:42:06 följande:
    Definitivt unisex! Såg den när jag var där sist! jäättefin!
    Så den skulle funka på en liten kille på 1 år? Jag har inte sett den i verkligheten, men då tror jag på dig att den är fin!
  • Myggis
    jojoa75 skrev 2009-03-02 23:50:15 följande:
    Jag tyckte den var superfin o hon visade just ns gröna wct som matchningstips o det var jättefint! Med så tuff nederdel så blir det definitivt inte tjejigt, iaf inte enligt mig.
    lillronya skrev 2009-03-02 23:52:43 följande:
    Jag tycker att det låter jättefint!!
    Tack! Då blir det en sådan!
    Nu ska jag med hoppa i säng. Väcka sambon som somnat med kläderna på...
    God natt!
  • Myggis
    anka1791 skrev 2009-03-08 22:15:18 följande:
    Jag letar med ljus och lykta efter Me Too´s rosa våroverall i stl 92 men hittar den ingenstans. Jag har kollat shopparna här ovan men hittar den ensast i st 98 och det blir för stort på min tjej som är ca 79 lång... Nån som vet om den finns i någon annan nätbutik eller någonstans i Stockholmsområdet? Kommer det förresten ut liknande overaller även på hösten? Tanken är att hon ska kunna ha den även i höst på dagis, fast då kanske 98 funkar... *funderar*
    Menar du den blommiga regnoverallen? Finns nog på kidzshoppen. Men du kanske menar någon annan?
  • Myggis

Godkväll!

Duntoffla - får jag titta in hos dig? Tack för byxorna! Äntligen rätt storlek!

• Myggis

Buhu, jag hann inte beställa NS innan de blev bortplockade...

• Myggis
    lillronya skrev 2009-03-14 22:39:58 följande:
    Stackars dej!!
    Ja, jättesynd...
    Nåja, beställde lite med 15% rabatt på hippo i alla fall.
  • Myggis
    SmillaMilla skrev 2009-04-06 13:15:40 följande:
    Är lite spekulant på den
    Skönt att den inte gick för 130 kr i alla fall... Då hade jag varit tvungen att buda! Min stora kille har stl 122 så det hade nog funkat.
  • Myggis
    Buttelina skrev 2009-04-06 13:54:53 följande:
    jaaaa unisex. jag har en till lillebror! såå söt
    Oh, vad fin!
    Jag slog till med en till storebror. Vi får väl se vad han säger. Rosa elefanter vägrade han ha på sig, haha!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12