• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-01-23 23:26:45 följande:

Jag jobbar rätt nära.. Kommer inte ha tid i helgen men möjligen i nästa vecka...
    Du får gärna titta efter röda wct till mig... Fast det finns säkert inte kvar...
  • Myggis

Vad har ni nu köpt ur Molos vårkollektion flickor??

Jag har bara köpt dalmatinertröja och regnbågetröja.

• Myggis

Nova76 skrev 2009-01-24 10:24:59 följande:

beställde den där för en eller två veckor sen men fick sen mail att den var helt slut... tack i alla fall för tipset
    De verkar skumma... Jag mailade om ett annat plagg och fick svar att det var slut. Men det fanns visst i butiken...
  • Myggis

H04 A07 skrev 2009-01-24 13:19:38 följande:

Myggis skrev 2009-01-24 13:14:42 följande:
    Får väl bli eran privata ns shoppare på kidz :)
    Haha, då får du börja ta ut provision!
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-01-24 13:40:20 följande:

Tack! Dom är fullkomligt underbara! Supermjuka är dom, man kan knappt tro det är jeans. Milo har 92 i sina och dom är uppvikta ett varv nertill och uppdragna ganska bra i hängslorna. Milo är väl runt 88-89 lång nu kan jag tänka mig... Han kommer kunna ha dom superlänge.
    Jättefina! Jag älskar hängslebyxor... Köpte du dom på Barnlek?
  • Myggis

Tjollabolla skrev 2009-01-24 13:51:40 följande:

Ja Liam MÅÅÅSTE ha sånna! 92 kommer passa utmärkt!  Å jag älskar hängslebyxor, så gulligt på en liten grabb Tyvärr är ju så många i affärerna stenhårda, dessa är såå mjuka.
    Jag har aldrig varit där men man kanske får köra upp någon dag... Har de mycket kläder?
  • Myggis

Duntoffla skrev 2009-01-24 14:12:42 följande:

Äntligen hinner jag kommentera lite i BT JuliaochNelly- Fin shopping och vad fin dotterna blev i pärlor och blommor!Ängeln- Fina Liam i de finaste Katvigplaggen!H04 A07- Fin shopping! Kopparna är så himla fina.Camellis- Det är verkligen en smällkaramELLEN! Så söt!Tjolla- Skitsnygga jeans! De ser inte så där stora ut som de gamla med vantfickor jag hade. De var tokbreda över baken.Tabby- Vilken liten goding i fina Molo stars!
    Har du bild på de gamla tokbreda?
  • Myggis

Duntoffla skrev 2009-01-24 14:27:42 följande:

4?? Jösses! Tror att sambon max klarar 3 stycken. Fast då är de stora.
    Det finns ju en annan modell hos okidoki på rea. Undrar hur den är i modellen och tyget?
  • Myggis

kristinah skrev 2009-01-24 15:05:23 följande:

frågar igen - var nånstans var nanookrean?
    Kopierar duntofflas tidigare svar:
    Den var här ute där jag bor. (Värmdö utanför sthlm)
  • Myggis

Hmmm, vad göra???

Jag beställde några plagg från en webbshop och fick dem förra veckan. Idag kom samma paket igen med samma kläder... Valde förskottsbetalning och har betalt in pengarna en gång. VAD ska jag göra?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12