Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Nä, away to bed!!
Ha det gott tjejer!!
Nä, away to bed!!
Ha det gott tjejer!!
Bus håller på att växa ur Nanoous bodysuits *buähh* Älskar splashsuitsen, såå mjuka och mysiga!! Nån som vet (eller har) vardet finns i stl.92? Färg spelar ingen roll!!
Kanske ska tillägga att de är makens favoriter, så de vi har är väääl använda! Inte ofta hon använder kläder så mycket att det inte är värt att slänga ut på T
Men är inte riktigt redo att släppa taget om splsh ännu Hon har haft såna sen vi först upptäckte danskt!!
Presenter på morgonen på Bus 1-årsdag
">
" />
Fiiina splash
Ska klargöra lite till
Det var fläckar VARJE dag!! Oftast mat, sällan färg (där de hade ordentliga förkläden) de hade de små i hårdplast vid maten..drog inte upp några ärmar eller nåt sånt, byxor bytte de på henne vid varje mål då de var blöta/kladdiga...
Och nä, tycker inte att jag skulle BEHÖVT köpa ny garderob bara för att ha henne i dagis i 4 månader! Men det kände jag mig tvungen till eftersom jag inte ville att hennes ordinarie skulle bli förstörd!
Jag är inte överdrivet försiktig med hennes kläder annars, de är till för att användas, utan detta var en extrem situation!
Och jag kan ju säga att det kändes väldigt konstigt att skicka en rosa bakelse till dagis för att jag inte hittade så kul "dagiskläder" det var ju liksom inte Bus stil
Eller mammas kanske
Jag kör yes citron diskmedel som fläckborttager, gnugga på fläcken och vattenbad i ett dygn ungefär...funkar för det mesta