Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-23 16:53:24 följande:
    ja det är värsta adrenalinkicken
    Å ja.. synd bara att det går över så fort   där är småhopping bättre egentligen.. man suger på karamellen lite längre på så vis
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-01-23 16:57:32 följande:
    ja det är sant men det finns så mycket att handla så man kan ju göra 1 stor shopping o sen många små
    Absolut! Så brukar jag lägga upp det då får man adrenalinet OCH karamellen
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2009-01-23 16:59:28 följande:
    Önskar er alla en fin helg !!!!! Vet inte om jag hinner hänga här ikväll. Ska till Göteborg i morgon med en kompis, så måste packa lite i reklampauserna i Let´s Dance
    Å va roligt!!

Ha det så skojsigt!!
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2009-01-23 17:03:13 följande:
    Det ska jag absolut ha !! Bara ta det lugnt, shoppa, umgås och framför allt fika & äta läääänge utan att resa sig Och sooooovmorgon.
    Sååååååva e underbart Hoppas ni får bra väder, lite sol och snö typ skulle väl va mysigt
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:06:12 följande:
    Hej flickor! Nu har jag orkat släpa mig iväg till mataffären. RÅååkade visst slinka inom vår Molo butik.... det rååkade slinka ner ett par URsnygga hängslebyxor som fick följa med hem (För visst kan man kalla det för "råkade" när hon fick gå ut på lagret och hämta... Viiist???)Å sen kommer jag hem och in på fl och då har smutronhjärta tipsat om Ej Sikke Lej hängslebyxor på sweetfunky på rea... Så ops då. Dom fick med flytta hit.Nu MÅSTE jag sluta shoppa!!!!
    Å vilka fina du "råkade"  idag, hängselbysser e ju sååå tufft!! Cool
  • RååSa BuBBlan

Tjolla--- Jag MÅSTE få se dom hängselbysserna på Milo!! MÅSTE!!!    Sååå himla coola e dom!!

Loveliva-- Tack

• RååSa BuBBlan

Tjolla--- *väntar snällt*   urfina verkligen!!!

Nova-- kan du avlägga tvättrapport på den sen?  Luddar och bleks?

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:21:18 följande:
    Men himmel vad ni shoppat i bt!! Nikki - vilken grym shopping! såååå mycket fint!!Linnea - Läste du oxå hade shoppat loss ordentligt Bubblan: Fina söta Ida i snön! Guud vad jag vill ha snö.... Ängeln: Sååå cool Liam! Älskar dom byxorna!! Tröjan var ju med himlans fin... Vi har ju byxorna men hmm... Nova76: Såå fina suits! Är lite nyfiken på hur den gröna ser ut irl.LilRonya: Coola tösen i Hummel! Hummel borde göras åt hela familjen Loveliva: Ursnygg shopping!Flowerpowemamma: Fiiin shopping! Jeansklänningen är ju underbar. Söta tösen med
    Tack

Nova--- kanoners!! tack!
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:27:48 följande:
    Jaapp imorgon ska jag plåga honom med att testa. Eller jag ska göra ett ryck nu. Hmm. *fundilerar*
    Å just nu tycker jag låter himla bra   om Milo e med på det åfkårs!
  • RååSa BuBBlan

Dundrar in tvärilsk!!! Skrikandes  Måste få tänka på något annat en stund och då är ni bäst i världen att vara med!

Fått utbrott på min slarviga familj!! Jag plockar plockar plockar o plockar efter dom hela jäkla tiden, alla bara slänger allt omkring sig  *morr morr*

Å nu hade sonen tvättat, varpå han slängde ut min vita Molo tvätt på bänken o sen lägger han ett par KOLSVARTA blöta sockor på högen och går hemifrån.. Glad överraskning jag fick när jag går ner, FYRA MOLOSAR FÖRSTÖRDA Gråter

Ibland är dom bara för mycket min rara lilla familj!! Mamman ska vara överallt hela tiden och inget går av sig själv utan mamma som tjatar!!  *sur*

Jag ska TRÖSTHOPPA NU

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-24 20:06:41 följande:
    Åh nej vad trist!!! Tonåringar! Kommer ihåg när jag bodde hemma och brorsan tvättade röda saker med vitt. Kul...Det är så jäkla tråkigt att vara den där gnatkärringen. Man känner sig så dålig men vad ska man göra?Shoppa ngt fint du!  Vad blev förstört förresten?
    JA DOM ÄR VERKLIGEN HOPPLÖSA!! Sååååå EGO EGO EGO är dom i den åldern och man kan verkligen bli vansinnig Skrikandes

Jag har verkligen psykbryt på dom allihopa idag, alla har fått varsin avhyvling!! Jag orkar inte gå efter alla i den här familjen och peka vad dom ska göra!!!

*less idag*

cerise/vit randiga med grön kant, blommiga med cerise/vit randiga ärmar, väderbrallorna och väderlinnet va det som är alldeles svartfläckigt Gråter

Nu ska jag hoppa en suit!!!   *synd om mig nu*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12