Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hellu i tråden!

Händer här då?  Säg att Katvig dykt upp eler nåt annat jätteskojsigt har hänt!!

Fått lite post idag, nya Molosar och lite REA Katvigar.. Å dottern är så snäll och hämtar ut mitt Hippo paket just nu

Massor av sötsnokar i bildis som vanligt!!

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 15:30:23 följande:
    Tjohoo igen, Skatten fick visst en date m farmor. Tjenare Bubbelmamman Allt bra?? vad e det för nytt tjusigt du fått nu'rå?
    Å tänk om Bubblan kunde date sin farmor en liten stund  skulle va rätt skönt

Å fick lila/vit randiga med cerise kanter i tröja o byxa, sen Katvigs cerise/vit klänning o tröja

Allt bra här   Med er då?
  • RååSa BuBBlan
    havsvind skrev 2009-01-26 15:33:05 följande:
    Hallå där! Inget nytt tyvärr...Kul med post i lådan. Själv fick jag en rea body och klänning från Kikkid idag. Det börjar bli mycket kikkid här, jag får väl snart skriva i "holländska klädtråden"
    Hellu

KIKKID e ju jättefina!! Gillar dom mer och mer faktiskt
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 15:37:40 följande:
    Heeej sötnosar! Läget idag??Äntligen hemma från jobbet. En stund iaf, personalmöte ivkväll Fick fiiiiiin Molo tröja i posten idag iaf
    Hej Tjolla
    havsvind skrev 2009-01-26 15:40:54 följande:
    Ja me! Har du ngt tips på leggings el strumpbyxor till den rosa kikkidklänningen med volanger... Såg att Ida hade den i BT innan.
    Hm.. vi brukar ha svarta leggings till den
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 15:44:47 följande:
    Skönt, jo'rå här e det fint! Trött mamma bara men det hör väl till Hihi, ja ibland är det skönt att pratkvarnen kan ge någon annan skavsår för om än bara en liiiten stund
    Å jag är åxå sååååå himla trött!! Måtte det bli vår och sol snart så man blir lite piggare *trött på mörker*

Ja en liiiten stund kan de va skönt o vila faktiskt  men inte fööör länge, då blir det alldeles för tomt runt fötterna på en
  • RååSa BuBBlan

Å nej! Har T avslut i kväll åxå ser jag  ooooooorkar inte!!!

• RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-01-26 15:47:43 följande:
    Ååååå idag kom posten med katvig strumpbyxor som skrutten skulle ha till den röda katvig velour klänningen men dem var ju skitstora ju....så nu har jag handlat mindre på rackamaja på rea och då råkade det kommer med lite mer också...några katvig tröjor och en molo kjol
    Typisk rea hopping den blir inte så billig i slutändan

Handlade åxå lite där på rea:n och allt fanns, så jag blev 500 spänn fattigare direkt Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 15:49:24 följande:
    HAHA jag e likadan! Man e sååå trött och vill bara få vara ifred en liten pytte stund och så snart han gått ut genom dörren så saknar man de däringa maaaamma komkom maaaaamma maaaammaaaa Knasig e man
    Ja, man e bra knäpp    Men dom e ju så rara dom små liven

Å Bubblan berättar fortfarnade storys om Ollin som bonka henne "så här" och "så här" i hövvet   snacka om långsint
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 15:51:42 följande:
    Tacka vettja' automatiskt vinnarmail då behöver man inte engagera sig förräns morgonkaffet dagen efter gjort verkan
    Å sånt där tekniskt förstår jag mig inte på    *kör gamla stilen jag*
  • RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-01-26 15:55:58 följande:
    näää man lurar sig själv lite grann.....men det är kul att shoppa och tro att man gör fynd shit vad snabb hon är där...fick redan mail om att allt fanns redan paketerat och klart så vänligen sätt in 541 kr....så nu är jag 541 kra fattigare
    Å men det ÄR ju fynd   även om man kanske fyndar lite FÖR mycket
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 15:56:10 följande:
    Nämen Hmm jag såg inget jag, underligt att han gjorde det - brukar bara vilja klappa och pussa å kramas ju. Hon lär inte vilja träffa oss igen
    Å jag tror det va precis det han gjorde, klappade henne och hon tar det som att han nockade henne   Hon är lite så där med att främmande tar på henne, det är riktigt LÄSKIGT tycker hon

Å nog vill hon ses igen nog
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12