Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-26 15:58:09 följande:
    Hej i tråden!Idag fick jag paket i lådan. Men det var ett som jag själv skickat som kom tillbaka.
    HA HA HA    *ASG*

Va roligt!!  Vad va de för nåt?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-26 16:02:55 följande:
    Det var ett par NS armybralls. Ganska roligt faktiskt.
    Å tjusigt  

det har faktiskt hänt mig en gång åxå, hade skrivit avs lite för stort på baksidan och så tog dom det för leverans adressen.. Va bara o skicka det igen
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 16:05:33 följande:
    Hemma igen efter en promenix. Bubblan - Fick du bambisuiten förresten?? Bodyn kom aldrig fram eller?
    Hej på dig och välkommen hem!!

Ja suiten kom som den skulle,Tack!! men bodyn har jag inte sett röken av tyvärr
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 16:07:25 följande:
    Han är likadan, han gillar INTE att andra "ej godkända" är på och petar och klappar på honom, vilket är lite underligt eftersom han alltid ska klappa och pussa på andra  Hoppas hon kommer över det stackarn
    Å hon överlever nog   hon är en riktig drama queen den här Bubblan och älskar att berätta storys för pappan vid matbordet.. Å Olli storyn är en bra och rätt läskig story som man kan berätta om o om igen
  • RååSa BuBBlan

lillronya--- å det va inte så jättelyckat med dom etiketterna då med andra ord   ha ha ha!

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 16:11:53 följande:
    Ja det var väl nån på posten som tyckte den var fin då
    Ja, nånstans på vägen verkar den ha fastnat   tråkigt när det är en sån "raritet" liksom..
  • RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-01-26 16:13:28 följande:
    gaaaah mååste ha en vagn jag hittat på blocket men den finns i YSTAD  o han vääägrar skicka den  sorry OT men blev sååå frustrerad
    Ojsan!! Emmsan bokar tågresa till Ystad   *trevlig resa* 
    lillronya skrev 2009-01-26 16:13:49 följande:
    Inte riktigt, nä. Har köpt värdelösa mejlingbags.Får tejpa dit frimärkena. Går inte att skriva på och adresslaparna åker av.Fick dessutom mejl från en köpare att påsen var öppen i hela sidan när hon fick hem den...
    Oj då! Va e de för skit påsar du köpt?  
  • RååSa BuBBlan

Alltså vad gör man????

Bubblan giller ju att fnurra med håret när hon ska sova, å de är väl oki.. MEN det lossnar och hon är alldeles kal på ena sidan nu   Ser inte klok ut rent ut sagt!!

*kalhygge*

• RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-26 16:23:03 följande:
    Äh låt henne va kalhygge ett tag Hon e söt som få ändå Min lillsyrra hade en napp som hon tvinnade i håret och såg verkligen inte klok ut men det går över och håret växer ut igen
    Å men du ska se hennes frilla halva e borta på toppen o sen bak är ANDRA halvan borta!!  Så det ser verkligen riktigt hemskt ut!!! 

Tänk om det inte växer ut igen sen Förvånad
    nikki2006 skrev 2009-01-26 16:28:11 följande:
    kalhygge hahahahahahahhaha Du är bara för rolig
    Jo, men de e så hon ser ut min lilla ju    *stackars barn*
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-01-26 16:31:20 följande:
    Väntar inte du stort paket snart förrästen
    Jo snart så
    nikki2006 skrev 2009-01-26 16:30:32 följande:
    ohhhh måste berätta att jag var ute efter dalmatiner byxorna som cillen inte kunde beställa. Och så idag när jag hämtade min mobil inne i lund så såg jag av en slump skylten "harmoni barn". Så jag går in o tror du inte jag snubblar över ett par 86:or i dalmatiner byxor. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD
    Härligt!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12