-
Japp, sparkarna börjar bli hårda här också, mest obehagligt är det när han sparkar mot ändtarmen. Ofta kickar han åt flera håll samtidigt. Fast det är sönt att känna att han lever o mår brabebek skrev 2009-02-17 10:08:40 följande:stackars, och så känns garderoben rätt begränsad när magen växt så ligger tre byxor i tvätten så ligger alla ens byxor i tvätten:)Läste lite i borschyren nu och man kan ansöka innan, sen när man åker in till bb så skickar man sms. Pappan skickar "10 dagar" till fk och blir då från den dagen ledig med pappapenning i 10 dagar och får sedan meddela om han ska fortsätta vara ledig.Om jag fattat det rätt.Börjar era sparkar också bli hårda nu? Det gör ju nästan riktigt ont ibland! som när det känns som den sparkar på urinröret. och så känns det kulk sparkarna känns vid revbenen, den växer:)
-
Håller med - visst är det coolt!bebek skrev 2009-02-17 14:50:05 följande:ja tänk att man har en livs levande miniatyrmänniska inuti magen! får en överväldigande "oj vad häftigt-cool" känsla ibland!:)men det där med att ligga och sparka en halvtimme på urinblåsan eller någon anna känslig punkt är vi nog inte riktigt överens om att det är så vidare kul... det lilla livet och jag...
-
Jag använde Weleda graviditetsolja förra grav, oljan är till för att motverka bristningar på magen. Då smörjade jag bara magen med den och fick inga bristningar på magen. Men jag fick på benen. Så denna gång smörjer jag in hela kroppen med samma olja. Få se om det blir resultat
-
Jo det kan jag hålla med om, lite dyrt blir det, men det är väl i princip det enda jag lägger pengar på för egen del, så lite får man väl unna sej. Nu när jag får vårdledigt från mars blir det förstås att leva på minimi-nivå, så få se hur det går...hyperballad skrev 2009-02-17 21:38:39 följande:körde den först men den var så odryg. gillar ju den eftersom den är eko. men kanske jag som hällde på för mkt?för den tog snabbt slut tyckte jag... -
Hmm, jag fick cellisar förra grav + bristningar på benen (så där att blodådrorna syns) och har inte blivit av med det. Men gick ju inte så länge innan jag blev gravid igen. Får hoppas att jag kan bli av med cellisarna efter denna grav (nu har det kommit ännu fler!!!) men det är nog hård träning som gäller då...
Innan mina graviditeter har jag inte behövt träna för att hålla formen, har bara ätit nyttigt, men nu har jag fåttsåna dåliga matvanor och sötsug så nu blir det nog värre
-
Kom mej aldrig för att skaffa avslappningsskiva förra gången, och nu skulle jag aldrig ha tid att lyssna på den, men har hört att de ska vara bra
-
Bäbis: Hoppas du får en lugnare dag idag!
-
Grattis!Smulan87 skrev 2009-02-19 16:55:06 följande:Idag fick jag mitt truckkörkort! :D:D:D jag var jätteduktig!
Innebär det att du får köra lastbilar?
-
Ok, här är A = motorcykel, B= bil och C = lastbilSmulan87 skrev 2009-02-19 21:44:23 följande:nej, TRUCKkörkort innebär truck :D Truck a och B1 har jag kort till :) finns ju A B och C :) -
Bebek: Krya på dej! Kram
Veronica83: Jag är i vecka 24 o har gått upp 6 kg