Vi som väntar junibebisar del 2!
sammandragningar - AJ !
sammandragningar - AJ !
jo, absolut jag försöker, för de hjälper! men ibland så går de bara inte >.< *blunar och andas djupt avslappnad* puh
psst, vecka 26 idag  ![]()
den växer ju den med ;> haha! nice pyjamas ;>
Ja de har de  ![]()
om du kollar på din graviditetskalnder så står de i "vecka 26" att det är vanligt med kramp i vaderna, ^^
någon annan här som bärjat få svårt att andas lite beroende på hur man sitter? jag vet int eom min mag eär ovanligt stor nu :Pmen kolla i galleriet, har börjat bli förjävla jobbigt att de trycker på :( jag får panik lixosm, min mardröm är att få andnöd, usch
hah a^^ tack!
usch jag blir så ledsen när man lägger ut sitt liv på bdb ..en idiot idag som hade kommenterat två bilder med min mage på att "ta bort sånna bilder" och på den ena magbilden hade jag rubriken "snart vecka 25" så hade han skivit oj vad synd! hade bara lust att leta upp honom och vrida nacken av honom................
haha ^^ jag gillar den, dock har bristningarna ökat markant nu i ett par dagar! haha smällar man får ta ;>
bdb= bilddagboken.. kolla på min press så ser du
ja asså endel idioter borde tänka lite längre, man säger inte så till någon!
och ja, jag emnar,.. han behöver inte skriva något om han inte nu tycke rom gravid magar :P bara omogna småglin som inte vet något.