- 

- 

haha! nej men precis, tror med det är för tidigt! absolut, tror däremot mer på foglossning, ska ju på akupunktur, :D
3barnsmor35 skrev 2009-03-12 15:53:15 följande:Njae, det är för tidigt för det. De trycker nog bara neråt av sin tyngd, man kan få nervsmärtor o blixtar ut i muffen sen också när de blir större. Jag minns när jag var gravid första ggn att jag var lite ledsen för att ingen talat om att det gjorde så ONT att vara gravid. Herregud, man hade ju ont överallt, ryggen, fogarna, underlivet, ljumskarna...u name it. - 

jo, tror nog de faktiskt, när jag överanstränger mig som jag glr emellanåt så kommer trycket, så jag får nog sluta med det :P
MissMurrig skrev 2009-03-12 17:42:34 följande:Det kan inte vara sammandragningar då? När jag får dem känns magen jättetung, och det blir ett tryck nedåt... - 

Jag brukar inte bry mig så mycket om vad BM säger angående vikten, alla går upp så olika lixsom! tycker dom ibland överdriver, så länge man själv vet att man äter okej så är de ju bra, oroar man sig så kan man ju fråga om man vill veta >.<
 - 

Jag är nog den enda som inte tittar på melodifestivalen, haha, jag tittar inte på nån svensk serie alls, elelr något svensk, kan inget om svenska skådisar, inget alls, nada. haha!
 - 

jag tror filmen är klarkonventerad, vecka 28, 27+3, bebis sparkar! :D ligger i videogalleriet! - 

haha :D stabilt! :D vet du va de blir för kän föresten?
ojsan ja, beställa tid för akupunktur måste jag göra, attans, glömmt det.
min lillebror han spelade fotboll då de året som alla dom där killarna under 12 år bara föll ihop och dog! och han var ju lika gammal som dom, och jag ville ju inte att han skulle spela då, så han spealde inte den sommaren sedan för de var så många som var rädda, men nu spelar han innebandy istället. men endå, läskigt!!
bebek skrev 2009-03-16 12:55:12 följande:var hos bm idag, jag har en riktig "standard"gradivitet och ligger exakt på normalkurvan på alla mätningar och värden. SF-mått var 27 (v.29) 4 cm hela stolta centimeter har maggen växt, hjärtljuden låg på 145. Pratade mycket idag också, skönt. och nu blir det tätare mellan besöken! Imorgon blir det akupunktur, lite nervöst. Var på bio igår, män som hatar kvinnor, den var jättejobbig att titta på, väldigt bra men jag mådde nästan lite dåligt av den.. mysan: beklagar sorgen, en mamma är alltid en mamma.. och det är förskräckligt en 14 pojke här i stan dog på sin fotbollsträning, han bara sega ihop. Han är lika gammal som min bror. Hans lillebror (som är som min andra bror) såg allt och bara skrek... usch úsch usch. - 

en kompis till mig väntar ett barn, är i vecka 32, men hon ligger på tvillingkurvan :O så hon undrara vad det är för en elefan thon har! hon ska på tillväxtUL om 4 veckor
 - 

jag har ingen själv, men min papp ahar, och den är skitbra och värd pengarna! :D själv har jag en riskokare jaginte kunnat leva utan! :D
3barnsmor35 skrev 2009-03-16 18:47:37 följande:Jag ska köpa bakmaskin har jag bestämt =) - 

jag kan INTE göra vanligt ris
  haha hade boil in bag ett tag, men de blev så dyrt >.<
3barnsmor35 skrev 2009-03-16 20:35:40 följande:Riskokare var världens underdog! Sheit, hade inte överlevt utan min heller...