Vi som väntar junibebisar del 2!
Jag tror inte jag fått åderbrock kanske... men nå ådror är det som blitt stora och svullna därnere för mig med. Gör inte ont eller så men dom känns ju.. svullna liksom. :-S
Jag tror inte jag fått åderbrock kanske... men nå ådror är det som blitt stora och svullna därnere för mig med. Gör inte ont eller så men dom känns ju.. svullna liksom. :-S
Är 31 år och har aldrig i hela mitt liv varit i Ullared. Måste nog åka dit nån gång känner jag. Men har en känsla att jag knappast får med mig sambon dit  

Nått så jävulskt skönt att det är fredag. Ikväll ska jag baka lite bullar om jag orkar, annars blir det slappa  

Imorgon kommer mina föräldrar och hälsar på. Vi ska träffas på valbo köpcentrum och strosa lite. Sen äta lunch där. Sen åker vi vidare hem till oss och umgås lite och äter middag  

Sover gör man kanske, men bara med ett halvt öga typ  

Förra gången vaknade jag stup i kvarten och kände på Rasmus mage så att han andades. Jag tror inte jag kommer vara någe lugnare denna gång har jag en känsla av...
Jag tror jag håller på att bli sjuk  
  Vaknade imorse och va jättetjock i halsen och kunde knappt svälja. Tittade i spegeln och såg någe vitt på ena halsmandeln.
började peta med en tops och fick bort som små kulor.. eller nått iallafall som var lite vitgrönt och som luktade äckelpäckel! JÄTTEILLA verkligen.
Fick bort så jag inte såg någe mer men nu på em tittade jag och hade lite kvar fortfarande.
Mysko... bara man inte håller på att få halsfluss eller någe tok :-S
V 29 här  (28+1). Det känns verkligen som att veckorna stormar iväg. Snart är mars slut oxå och våren är verkligen på väg. Förutom att det snöade här inatt  
  SURT!
Men nu ser det ut att vara varmare igen och solen tittar fram ibland  

Nä jag vill inte heller ha någe epidural eller någe kvaddlar.
Fick akupunktur sist som tog bort all smärta i ryggen så jag fick vila mellan värkarna. Så det vill jag ha denna gången med.
möjligen lustgas oxå om jag känner att jag behöver det.
Det snöar här!!! FAN va deprimerad jag blir!! Det har varit vår hela veckan och nu bara ÖSER det ner snö!! Fy fan...  

Det är sånna här tider man önskar man bodde längre ner i Sverige... Och inte halvvägs till Norrland.... (Gävle)
Tjingeling
Har varit hos BM idag. Är i V 29 (28+2)
SF mått: 29
Blodsocker: 5.1
Järn: 102.. (Har sjunkit igen...)
BT: 125/70
Vikt: +5.5 kg (Enligt mig +8.5 kg)
Så allt var väl bra då förutom järnvärdet. Hon sa "Å vad ska man göra för att få fröken att äta mer järn då" Dom tabletterna jag äter nu fungerar uppenbarligen inte. och niferex går bara inte med min mage. Blutsaft måste man dricka mängder av för att det ska fungera. Så nu ska jag då testa Hemofer få seom det ger något.
Förövrigt så är det jordens snöstorm här i Gävle. Inatt har det snöat mer än 1 dm  
  Så nu känns det rätt surt kan jag säga....
Tror vi har inhandlat alla stora grejjer klart nu. Vagn, spjälsäng, skötbord och resesäng finns på plats. Nu ska det myshandlas  

Sängkläder, skydd till spjälsängen, babykläder och sånt