Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

Vi som väntar junibebisar del 2!

Hehe, ja upptäckte cellisar jag med på skinkorna nu
    Ähh jag vet inte om dom sitter där jämt. Jag tror faktiskt inte det. När man gått ner alla kg igen så ordnar det nog till sig tror jag. Fast cellisar har man nog alltid mer eller mindre liksom, iallafall jag

Det där med bristningar tror inte jag heller går att göra någe åt. Jag smörjde å smörjde förra gången och fick oxå ordentligt med bristningar på magen Jag hoppas verkligen jag slipper det denna gång, såfall skulle jag se helt förstörd utpå magen.

• kicki08

Morron bruttor

Kommer precis från Bm besök och allt gick jättebra.

Blodsocker 4.4
    Järnvärde 118
    Och blodtryck 125/65
    Vikt: +4 kg
    Hjärtljud på bebis: 152 slag/min

Storleken på magen låg aningens högt sa hon. Men men... alla är vi olika

• kicki08

Tekannan80: SF är det magen eller? Tror jag låg på 26 eller nått. Hon sa att det var stort för tiden... :-S

• kicki08

Näe faktiskt inte... Hon gör inte det. Hon säger inga siffror alls. Jag måste fråga varje gång. Känns lite surt... jag vill ju höra siffror. Hon visade mig ett diagram men sa att jag var lite tidigt ännu för att visas i diagrammet. Är ju 24 fullgångna veckor på söndag först.

• kicki08

Veronica83: Det är helt normalt. vissar har säkert inte gått upp något i vikt alls och andra kanske gått upp 10 kg.
    Själv är jag i V 24 och har gått upp 7 kg. Det är nog väldigt olika så det är inget att oroa sig över. Var glad att du inte gått upp så mycket istället

• kicki08

Förra gången jag var gravid gick jag upp 25 kg. Men då åt jag verkligen ALLT och ALLT och rörde inte ett dugg på mig. Jag fick skylla mig själv helt enkelt. Men direkt efter förlossningen så rasade jag 12 kg av ingenting. Det andra fick jag kämpa bort. Men så du vet, ganska mycket rinner av en veckorna efter förlossningen.

• kicki08

Jag tappade min mobiltelefon i toan imorse!!! GAAAA va klantig jag blivit. Jag tappar grejjer och har mig hela tiden. *suck*
    Hoppas min lilla telefon vill överleva... den ligger på tork nu

• kicki08

Hihi, ja klantig är jag verkligen. Vet inte vad som har hänt med mig... fumlig liksom. Och tänker väl på något annat när jag gör grejjer så saker och ting blir helt fel. Som att lägga in hudlotion i kylen och sånt.

• kicki08

jag har hört tvärtom. Att dte är bättre att spricka än att bli klippt. För det är enklare för såren att läka ihop och att det blir bättre pga bristningarna sker naturligt.
    Hmm....

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!