Vi som väntar junibebisar del 2!
Wow vilka superfina bilder bebek!!  

Vi funderar på att ta sånna där vi med  
  börjar väl bli dags snart  

Vad betalade ni?
Wow vilka superfina bilder bebek!!  

Vi funderar på att ta sånna där vi med  
  börjar väl bli dags snart  

Vad betalade ni?
Jag klippte faktiskt mig själv häromdagen. blev helt okej. Toppade mig bara, jag har väldigt långt hår så det var inga problem. Så tänkte jag lägga i lite färg här nästa vecka så man känner sig lite fräschare  

Här i GÄvle är det 12 plusgrader i solen just nu. Lite slöjmoln på himlen men det är jätteskönt ute. Snön är på god väg att smälta men täcker tyvärr fortfarande backen. Men snart så  

Föresten, hur mår alla? 
Det känns verkligen att man är i dom tre sista jobbigaste månaderna. Jag har jättesvårt å hitta en sovställning som är skön. Plus detta rännande på toan på nätterna, är det ett förberedande för vakentiden på nätterna kanske?  

Chanelli: Nä bikinilinjen! HAHA, den ser jag inte ens. Det får raka på ren känn och det blir ju lite hur som helst de. hihi
Smulan87: Hur har det gått för dig? Det lät inte bra alls det där... tror inte det är vanliga flytningar som rinner. Låter som att det läcker fostervatten.
Hoppas du ringde. kram
WNJ: Skulle du få göra ett fvp igen pga det här viruset?
När isåfall? Ovisheten skulle ta kål på mig  
  Jag hoppas verkligen allt är bra med bebis därinne.
kramar
Yippie!! Hemoforen har hjälpt! Hade 102 när jag var hos BM för två veckor sen. Idag hade jag 113  
  TJOHO
Vi har oxå bestämt oss för namn till vår lilla grabb i magen  

namn, mellannamn och efternamt  

Nu kan han få komma ut  
  hihi
neeee inte än ska han väl ploppa ut  
  Jag har 2 månader kvar så.
Jag tror inte bebis vill komma ut någe tidigare än förra gången. Så jag ställer väl in mig på V 39 och framåt  

WNJ: Han ska heta Theo  
  och Lauwrens i mellannamn efter sambons morfar som han stod väldigt nära  

Så Theo Lauwrens  

Smulan87: OJ! Han behöver nog växa till sig lite din karl. När man har ett förhållande och bor i samma lägenhet/hus så får man nog försöka vara lite mognare än så.  Speciellt när man väntar tillökning.
Min sambo tjänar mer än mig men skulle aldrig drömma om att kräva mig på att betala hälften på allt om jag inte hade pengarna. Vi ser till att ha ungefär lika mycket pengar kvar i månaden så att båda har råd att leva. Tjänar man mer så får man betala mer helt enkelt. Så är det!
Och det är ju faktiskt inte så att det bara är du som valt att skaffa barn. Mammaledig måste du ju vara och då får killen dra ett större lass. Drömmar om bilar mm får man vänta med tills senare isåfall.
Stå på dig. 
Kramar
Helt ärligt skulle jag nog känna att jag klarade mig bättre själv om jag hade en sån karl. Aldrig att jag skulle tolerera en karl som resonerade på det sättet.
Då skulle jag faktiskt dra direkt. För har man sån omogen inställning till ekonomi så har dm det oftast till andra saker oxå.
Ta ett ordentligt snack med honom och var hård, även om det är svårt.
Låt honom inte få köra över dig på det där sättet. Ganska stor del av Sveriges befolkning är arbetslösa just nu så den kan han ju dra något gammalt över sig om han drar igen.
Familjer får lösa det ekonomiska så gott man kan. Är man en familj är man inte egoistisk, då ska man vara själv isåfall. Och han låter väldigt ego din kille.
Och tyvärr kan det vara så att det inte försvinner när bebis kommit.
Det låter kankse hårt men försök ta ett ordentligt snack med honom. Och som jag sa, var hård och tala om hur det måste vara.